תוכן ממומן    

תכל'ס: זו הסיבה שכולם רוצים למכור לחרדים

צילום: שאטרסטוק:

מחצית מבני הציבור החרדי הם צעירים מתחת לגיל 18. המשמעות ברורה: בעוד עשור הם יהיו אלה שידחפו את קטר הצריכה הפרטית בישראל. הם יהיו הלקוחות המחוזרים ביותר. אבל איך מגיעים אליהם בקלות ובמהירות, מה זה דיגיטל חרדי ואיך זה קשור לשטרות של מונופול?

 אם יצא לכם לשחק מונופול, בטח קניתם, מכרתם וקיבלתם או שילמתם בכסף מלאכותי. אולי אפילו הפסדתם "כסף" וישבתם בכלא תור או שניים. הבעיה היא שגם בחיים האמיתיים אתם עלולים למצוא את עצמכם על לוח המשחק. אבל כאן, בעולם האמיתי, משלמים ובמזומן.

אם אתם מכירים בכוח הקנייה החרדי ומבינים שכל בעלי העסקים, גם הגדולים ביותר במשק, היו רוצים להגדיל את המכירות שלהם בציבור החרדי, תוך שהם מצליחים לייצר זרם לקוחות יציב שעולה בטור גיאומטרי. ואם גם אתם רוצים שלמותג שלכם יהיה ערך גבוה יותר בקרב האוכלוסייה הזאת שרק הולכת וגדלה, אתם צריכים פרסום דיגיטלי חרדי.

היום אין מי שלא מסכים שהפרסום בדיגיטל עובד.

אבל צריך לזכור, שיווק בדיגיטל אינו משחק, בוודאי לא משחק מונופול. אפשר להפסיד בו הרבה כסף. הוא דורש מיומנות רבה והבנה יסודית בעשרות תחומים. החל מפסיכולוגיה וכלה בטכנולוגיה. הוא דורש חדשנות והסתגלות מהירה למצבים משתנים, ובמקרה החרדי הוא אף דורש התמחות ספציפית והיכרות מעמיקה עם הרגלי הדיגיטל החרדי.

לעיתים נדמה שקל מאוד לשווק בדיגיטל. רק לוחצים פה ושם וזה עובד. אבל זה רק דמיון, משום שבמציאות האמיתית, פרסום בדיגיטל, בוודאי בדיגיטל החרדי, אינו משחק וירטואלי. הוא מניב כסף אמיתי. אה, וגם משלמים עליו באותו מטבע. במטבע אמיתי. כך שאם אתם רוצים להגדיל את המכירות שלכם בציבור החרדי באמצעות פרסום ושיווק דיגיטלי, לא מומלץ ליפול למלכודת המונופול. חפשו אנשי מקצוע שצברו ניסיון רב בתחום. חפשו סוכנות פרסום שתתן לכם מענה הוליסטי. מענה שיאפשר לכם להמשיך במה שאתם עושים, מתוך ידיעה שיש מישהו שעושה עבורכם את כל מה שקשור בשיווק דיגיטלי מקצועי ומותאם לציבור החרדי.

ויש הרבה מאוד דברים שצריך ואפשר לעשות כדי למקסם את התועלות אותן אפשר להפיק מעולם הדיגיטל החרדי. הנה רשימה חלקית שלהם: אסטרטגיית דיגיטל חרדית. קידום אתרים בגוגל וברשתות חברתיות. אתרי תוכן, תדמית ומכירה. אוטומציות שיווקיות. ניהול רשתות חברתיות באוריינטציה חרדית. קידום ממומן. רכש מדיה דיגיטלית חרדית וזו רשימה חלקית בלבד.

חברת 'גיל דיגיטל', זרוע הדיגיטל של קבוצת 'גיל גרופ’, היא בדיוק, אבל בדיוק מה שאתם צריכים. זו חברה עם צוות מנוסה ומיומן שמכיר את נבכי הדיגיטל החרדי. זו חברה שפועלת בשקיפות מול לקוחותיה ומעניקה להם כלים למדידה וניטור כל קמפיין שלהם. זו חברה שמביאה תוצאות ומלווה את הלקוחות שלה גם בשעות לא שעות. הזמינות, השקיפות, המקצועיות והשירות אחראים להרבה מאוד לקוחות מרוצים שישמחו להמליץ לכם על השירותים של גיל דיגיטל.

רוצים לקבוע פגישה עם אנשי המקצוע בגיל דיגיטל? לחצו כאן