רכב ותחבורה    

תל אביב: מיזם התחבורה החינמי "נעים בסופ"ש" יושבת בתקופת הסגר

מעודכן ל-09/2020

עיריית תל אביב ושאר העיריות השותפות לשירות ההסעות המטרופוליני הודיעו על הפסקתו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, והבהירו כי יחדשו את פעילות הקווים עם החזרה לשגרה

בסגר לא נעים בסופ"ש: בעקבות החלטת הממשלה להטיל סגר כללי על מדינת ישראל, הודיעו ראשי הרשויות המפעילות את מיזם "נעים בסופ"ש" על השבתת השירות החל מסוף השבוע הקרוב, 18 בספטמבר 2020 ועד לסוף הסגר.

מיזם "נעים בסופ"ש" הנו רשת קווים בין-עירונית שהחלה לפעול לפני כשנה ומחברת בסופי שבוע בין הערים החברות בו (תל אביב-יפו, רמת השרון, גבעתיים, קריית אונו, שוהם ויהוד-מונוסון. כעת, עם צמצום הפעילות בתחבורה הציבורית והנחיות משרד הבריאות הקוראות להימנע ככל האפשר מיציאה מהבית, מהתקהלות, ומשהייה בחללים סגורים עם אנשים נוספים, הוחלט שלא להפעילו באופן זמני עד לסוף הסגר.

מיטל להבי, סגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק התחבורה ומובילת מיזם 'נעים בסופ"ש': "הפסקת השירות החל מסוף השבוע הקרוב בשל הסגר היא זמנית. העיריות השותפות ותל-אביב-יפו בראשן לא תיסוגנה לאחור מהחלטתן התקדימית להפעלת תחבורה בסופי השבוע. הצורך האדיר בתחבורה ציבורית בשבת בשילוב האמירה הערכית והחברתית הנלווית לכך – ברורה לכולנו. ברגע שהמצב יתייצב  נחזיר את השירות לפעילות מלאה ואף נשאף להתרחב לערים נוספות שיצטרפו לשירות תחבורה עירוני איכותי בסופי שבוע למען התושבים".

נעים בסופש: מיזם ההסעות הציבוריות של גוש דן חוזר לפעול

מיזם נעים לירוק: איך לא לנסוע בפקקים ולקבל כסף