תוכן ממומן    

 1230 משפחות כבר הזמינו השנה קייטרינג חלבי לשבת חתן – כי משהו חדש קורה!

שבת חתן זו אחת השבתות המרגשות בחיי כל משפחה ובחיי כל קהילה. זוהי שבת חגיגית שבה אנו משמחים את החתן והכלה לכבוד נישואיהם וחוגגים אותה עם בני המשפחה, עם חברים, עם שכנים ועם בני הקהילה.

המנהג של שבת חתן הוא מנהג עתיק בן אלפי שנים, מנהג הנחגג בכל עדות ישראל. עדות אשכנז חוגגות את שבת החתן בשבת שלפני החתונה ועדות המזרח חוגגות בשבת שאחרי החתונה, אך לא משנה באיזו שבת תחגגו, כל האורחים יתרגשו ויחגגו יחד אתכם. במהלך השבת המרגשת החתן עולה לתורה, נושא ברכה ונשות המשפחה המרוגשות זורקות עליו ממתקים מעזרת הנשים ומתפללות שחיי הנישואין יהיו מתוקים.

בשבת חתן לכל אחד יש תפקיד מיוחד, החתן קורא בתורה, רב בית הכנסת מברך את המשפחה, החברים משמחים את החתן והתפקיד שלנו בקייטרינג "דליס – מגשי אירוח" הוא להוריד מכם את העול, לאפשר לכם להגיע לשבת רגועים ונינוחים, לדאוג לאוכל טעים, מרשים ויוקרתי שישמח את האורחים, את החתן והכלה ואת בני המשפחה.

אנחנו בקייטרינג "דליס – מגשי אירוח" מכירים את כל מאכלי העדות השונים ואת הטרנדים המובילים. נדע להתאים לכל שבת חתן סגנון המתאים, תפריט מנצח ואוכל גורמה טעים.

 איך בחרה משפחת גבריאלי מהוד השרון לחגוג את שבת החתן ולמה?

אחרי שבחרנו אולם אירועים, תזמורת, צלם, שמלה לכלה, חליפה לחתן, התפנינו לחשוב איך כדאי לחגוג את שבת החתן לבן שלנו, מספרים דינה ודויד גבריאלי. התלבטנו בין שבת אירוח במלון לבין שבת חגיגית עם בני הקהילה, החברים והידידים. המספרים נטו לטובת השבת הקהילתית, אך לא רק בגלל ההוצאה הכספית הנמוכה יותר בחרנו לחגוג את השבת בין החברים ובני המשפחה, ההחלטה לחגוג עם אנשי הקהילה אפשרה לנו להזמין הרבה יותר אורחים שעליהם לא רצינו לוותר בשבת החגיגית.

פתגם עממי אומר: "אין שמחה, אלא בבשר ויין" ומשמעות הפתגם היא שכאשר האוכל טעים והבטן מלאה קל יותר להתפנות אל השמחה. אם נזמין קייטרינג לשבת, נוכל לשלוט על התפריטים, להזמין את המאכלים שאנחנו אוהבים ולאפשר לכל אורח למצוא את האוכל שאותו הוא אוהב.

לבשל לבד? זו בכלל לא הייתה אופציה. אומנם, בעבר בנות המשפחה נהגו לבשל את האוכל לשבת חתן בעצמן, אך לא רצינו לטרוח, להכין את המאכלים לבד ולהגיע עייפים ומותשים לאירוע שלנו. ובנוסף, חישוב מהיר לימד אותנו שהזמנה של קייטרינג לשבת חתן היא לא הוצאה כספית גדולה יותר מאשר אם מכינים את האוכל לבד. אחרי שלקחנו בחשבון את העלויות של המצרכים ואת הזמן היקר שעלינו להשקיע בקניות ובבישולים, הגענו למסקנה שלא נצליח לחסוך כסף רב.

חיפשנו קייטרינג עם אוכל טעים, עם מנות יפות, אסתטיות ומקורית, עם צוות אדיב ומסור ועם אוכל מיוחד ופחות שגרתי ובחרנו בקייטרינג חלבי מבית דליס.

קייטרינג לשבת חתן – בשרי אאוט, חלבי אין

קייטרינג חלבי הוא טרנד סוחף בכל העולם וגם בישראל, אומרים לנו אנשי הצוות בדליס, ולא בכדי. התפריט החלבי מביא אל השמחה שלכם את מאכלי הגורמה מהמטבחים המובילים בעולם, מהמטבח האיטלקי, מהמטבח הצרפתי, היווני וממטבחים אקזוטיים נוספים ברחבי העולם.

האוכל החלבי הוא אוכל קל יותר לעיכול, הוא אינו מכביד על הקיבה, אינו מעייף ומשאיר את החוגגים נמרצים ומלאים אנרגיות גם לאחר שהם סיימו לאכול ארוחה טעימה, מושקעת ומשביעה במיוחד.

התפריט החלבי מתאים לכל עונה, לעונת הקיץ, לעונת החורף, לאירועים הנחגגים בשעות היום וגם לאירועים בשעות הערב. אפשרויות הגיוון הן עצומות. תוכלו לבחור בין מנות חמות למנות קרות, בין מרקים מוקרמים, פשטידות, קישים, מאפים, פלטות של גבינות, מבחר דגים, סלטים צבעוניים מתובלים בטעמים שונים ועוד, ולסיים בקינוחים מדהימים ומיוחדים כמו מוסים חלומיים, גלידות, סוגים שונים של עוגות, פטיפורים, טראפלס, מגשי מתוקים ועוד.

אוכל חלבי מתאים לכולם. אורח צמחוני או טבעוני ימצא את המנות האהובות עליו, גם שומרי הדיאטה לא יידרשו לספור הרבה קלוריות כאשר הם יאכלו את הסלטים הצבעוניים, את המרקים דלי הקלוריות, את הפשטידות ועוד. שומרי הכשרות יאכלו יותר בקלות את המנות החלביות מאחר והלכות הכשרות במאכלים החלביים מחמירות פחות וגם האורחים המבוגרים יגלו כי מנות הדגים, הפשטידות, דברי המאפה והלחמים הטריים טעימים לא פחות מהמנות הבשריות הקלאסיות.

אינספור משפחות כבר ניסו את קייטרינג דליס ולא התאכזבו, הצטרפו גם אתם אליהם!

בקייטרינג דליס אנחנו מקפידים על איכות המזון, על שימוש בחומרי גלם טריים ומשובחים. הצוות המקצועי שלנו מכיר את כל הסגנונות ואת המאכלים המאפיינים כל עדה הוא ידע לייעץ ולבחור עבורכם את המנות הטעימות והמתאימות ביותר לסגנון שלכם.

קייטרינג דליס הוא קייטרינג כשר העומדת תחת השגחת הכשרות המהודרת של בדץ בית יוסף. גם אם אתם באופן אישי לא מקפידים על אוכל כשר, בין האורחים שלכם ודאי יהיו גם אורחים שומרי כשרות, אם הם לא יאכלו לאכול ודאי תרגישו לא נעים. ובנוסף, אם אתם עורכים קידוש לקהילה באולם של בית הכנסת, בתי הכנסת לא יאשרו לכם להכניס אוכל לא כשר אל האולם.

העובדה שיש לנו תעודת כשרות אינה פוגעת בטיב האוכל וברמה שלנו. יש לנו שף מצוין ויצירתי המבשל מתוך אהבה ותשוקה לאוכל. אנו מכירים את כל המתכונים החדשים, נוסעים לתערוכות ברחבי העולם, מתעדכנים כל הזמן במנות ומתכונים חדשים ומיישמים אותם בשמחות ובאירועים של הלקוחות שלנו. כל המאפים והלחמים שלנו מיוצרים כל בוקר במאפייה הביתית שלנו והם מגיעים אליכם טריים, ריחניים וטעימים.

שבת חתן היא שבת עמוסה, נוסף על העלייה לתורה והקידוש לקהילה במשך השבת יש עוד שלוש ארוחות נוספות. אנו נציע תפריט מנצח לכל ארוחה, תוכלו לשלב בין ארוחה חלבית לארוחה בשרית, נדע לארח את הקהילה בקידוש עשיר, טעים ויוקרתי ואם תרצו נדאג לערוך את השולחנות, לספק כלים יפים, מלצרים אדיבים, חלות, יין שתייה קרה ושתייה חריפה ועוד.

אנו מציעים מספר סגנונות של הגשה. הגשה באמצעות מגשי אירוח, הגשה באמצעות מלצרים לאורחים היושבים מסביב לשולחן, דוכני מזון ופינגר פוד. מגשי אירוח הם מגשים מעוצבים העמוסים בשפע של מאכלים. באמצעות מגשי האירוח תוכלו לתת לאורחים לטעום מגוון רחב של סוגי מאכלים שונים, טעימים, מריחים נהדר, צבעוניים ומפתים.

פינגר פוד הוא אוכל קטן, אוכל בגודל אצבע המוגש על מגשי אירוח. אוכל שאותו אפשר לאכול בעמידה, באלגנטיות, עם האצבעות וללא צורך בסכין ובמזלג. אם אתם מתכננים לאחר התפילה, קידוש בתנועה, קידוש שבו האורחים עומדים, פוגשים חברים ובני משפחה ומנהלים שיחה קלה, כדאי לכם לבחור בשירות של פינגר פוד.

דינה ודויד גבריאלי מהוד השרון בחרו בקייטרינג דליס ובתפריט חלבי והם לא מצטערים. היום אנחנו יודעים שגם אירוע בבית הכנסת יכול להיות מרשים ויוקרתי אם בוחרים בחברת הקייטרינג הנכונה, הם אומרים. צוות העובדים בדליס צבר שנים של ניסיון בתחום והצליח לשמח אותנו בשבת חתן מושקעת ומיוחדת עם אוכל טעים במיוחד, עם עיצוב שובה עין ועם שירות אדיב, מקצועי ומסור.

רוצים גם אתם לחגוג אתנו שבת חתן יוקרתית, צרו קשר דרך האתר או באמצעות מוקד

מרכז הזמנות ארצי 03-5600274

כשר מהדרין בד"צ בית יוסף

[email protected]