תוכן ממומן    

3 טיפים לפיתוח עסקי

קרדיט depositphoto

פיתוח עסקי הוא מושג אשר מסמל על פיתוחו של העסק, ו\או השירותים הפנימיים. למעשה, זו אחת הדרכים היעילות והמהירות ביותר לצמיחתו של העסק. התרומה שלו היא משמעותית ומתורגמת בהכנסות נוספות אבל לא רק. פיתוח עסקי לא נגמר רק בהכנסות מקיפות, אלה גם בניהולו השוטף, שדרוגו, והרחבתו. לפניכם 3 טיפים שימושיים לפיתוח של העסק שלכם.

בדקו את מידת התחרות

"דעו את התחרות" העריכו את מידת התחרות ובחנו משתנים אשר גורמים לתחרות להיות בירידה, ולהיות בעלייה. בחנו את המתחרים, מה הם עושים, מדוע הם נמצאים מעליכם, וכיצד הם עושים זאת. בנוסף, כבר לא מספיק לדעת מהי מידת התחרות הכללית, אלה חשוב גם להבדיל את עצמינו, ולהיטמע בתוכה. הדרך היעילה ביותר היא האפיון כמו: מידת התחרות, פרמטרים משפיעים, וכמובן – כעסק, איך אנחנו יכולים להיות ייחודים ולהתבלט בפני אחרים. ולבסוף, הערכה של האוכלוסייה. מה הם מחפשים, מה הם רוצים, והיכן הכאבים שלהם נמצאים.

הכלי החזק ביותר בכל הקשור לפיתוח עסקי הוא המוצר, הבידול שלנו, והייחודיות שלנו מפני מתחרים.

בנו אמון עם הקהילה וצרו ערך מוסף לאנשים

במקום לרדוף אחרי הכסף של האנשים, רדפו אחרי הלב שלהם. מושג חדש שכדאי לכם להכיר: "צמיחה עסקית".  צמיחה עסקית תתקיים כאשר נקלע לליבם של האנשים ולא נתמקד בארנקים שלהם. פרסומות שחוזרות, תוכן יותר מידי שיווקי, הם הגורמים שבסופו של דבר יכניסו אותנו למדורי הגיהינום.

צרו מערכת יחסים עם הקהל שלכם, עם לקוחות חדשים, ועם ישנים. צרו ערך מסוים עבורם, והפיקו לקחים.
"ערך מסוים", יכול להיות בניית האמון, וכן גם שירותים חינמיים כמו – מידע, מתנה, טיפים, מדריכים, ועוד.

בונים עמודי מכירה? שימו דגש על כתיבת השירות, מהי ההצעה, מהו המחיר, ופחות על פסקאות לא רצויות.
בעת הכתיבה, חשבו על המסרים, האם הם תורמים ללקוחות שלכם. בסופו של עניין, עמודי מכירה צריכים למכור, אך מצד הצרכנים הם צריכים להוות איזה שהוא ערך. אנשים רוצים לדעת עוד על השירות, ותו לא.

הדרך היעילה ביותר לצבור אמון עם הקהילה, היא באמצעות פתיחת בלוג בעל תכנים שמשרתים את הקהילה. עושים מחקרים? שתפו את המחקר בבלוג. שימו לב בניית האמון צורכת המון זמן ומאמצים, לכן היו סבלניים.

ביקורות אמיתיות ואמינות

היום, צרכנים יודעים טוב מאוד כיצד לצרוך ולבחור את השירות, ועל מה בדיוק לשלם. צרכנים חכמים, יודעים מהם ביקורות אמיתיות, ומה לא. אל תחפשו קיצורי דרך, צרו מקום \ עמוד שבו אתם מרכזים שני דברים: את הביקורות שלכם, ואת מכתבי התודה. הצרכנים יברכו אתכם על כך, וגוגל אף יותר.

הצרכנים באים ממקום של כאב, ממקום של אכזבה. אין צרכן שלא נכווה בעבר, ולפיכך מחפש דרכים מגוונות לאימות האמינות של העסק. כאשר זה קורה, היו שם בשביל לתת יד. צרו מקומות שבו לקוחות חדשים יוכלו לבדוק אודותכם, וכמובן לבדוק את הביקורות והמלצות של העסק. תוכלו לעשות זאת בעמודי הפייסבוק, בדף map של העסק שלכם, וגם באתר שלכם.

לסיכום

יש יותר מ- 100 טיפים לצמיחה ופיתוח עסקי. לפיכך, בחרנו לרכז את 3 הטיפים הכי שימושיים ויעילים. שהאמת, כמעט כל עסק כבר משתמש בהם באופן קבוע. זה לא יהיה קל, זה לא דברים שנוכל לזייף, או להשיג במינימום זמן. אבל, לטווח הארוך אותם הדברים יסייעו לנו בצמיחתו של העסק.