בימינו, לכל עסק קטן או בינוני המשרת עשרות, מאות או אלפי לקוחות, מוקד שירות או מכירות הוא לא מותרות כי אם הכרח. מוקד מנוהל היטב הוא המנוע שמאפשר לעסק לעמוד בציפיות הלקוחות, אם כבר החל מאספקת השירות או המוצר ואם בשלבים לאחר האספקה הראשונית. מוקד מנוהל היטב מאפשר לעסק לצמוח, לשמר לקוחות וחשוב לא פחות להתייעל מבחינה תפעולית. וככל שעסקים גדלים כך חשיבות ההתייעלות הולכת וגדלה. אחת הדרכים הטובות ביותר לתמוך צמיחה עסקית היא השקעה במוקד! קורס ניהול מוקדים מציע את כל הכלים המעשיים החשובים לניהול מוקדים לכל מי שרוצה לפתח ולשדרג ואפילו להקים את המוקד בעסק שלו.
איך קורס ניהול מוקד תורם לעסק?
קורסים למנהלי/ות מוקדים בתחילת דרכם מיועדים להקנות כלים מעשיים לניהול יומיומי יעיל. הם מספקים לבעלי עסקים או למנהלים צעירים הבנה מעמיקה של עקרונות הניהול של מוקד – מה הכללים הברורים לניהול מוקד בימינו? אילו טכנולוגיות הן חובה כבר עכשיו ועם מה כדאי לחכות? איך מנהלים את המענה ללקוחות ואחרי אילו מדדים לעקוב ועוד.
יתרונות כלכליים לעסקים שרק עכשיו מפתחים את המוקד
ניהול נכון של מוקד משפיע ישירות על השורה התחתונה של העסק. תהליכי טיפול מסודרים מעלים שביעות רצון לקוחות וחוסכים עלויות, טכנולוגיות מוקדיות מקצרות תהליכים ומשקפות מדדי ביצוע בבהירות, אתם יודעים איך זה! כשמי שמייצג את העסק יודע איך לדבר ומה לעשות – הכל נראה אחרת!
השקעה בלימוד מעשי של הפרקטיקות הנדרשות היום למוקד שלך היא הוצאה קטנה וחד-פעמית שמתחילה לייצר החזר השקעה משמעותי כבר תוך כדי הקורס וכמובן גם לאחריו!
למי כדאי לשקול את ההכשרה הזו?
- בעלי עסקים שמבינים שהגיע הזמן לבנות תשתית מקצועית בתהליכי הטיפול המוקדיים.
- מנהלים חדשים שמובילים צוותים במוקדים מכל סוג: שירות, מכירות, תמיכה, מידע, חירום וכו', ועומדת בפניהם משימה של הובלת תהליכי פיתוח ושינויים במוקד.
- עובדים שקודמו לתפקיד ניהולי מתוך המוקד ומתבקשים לפתח את המוקד.
מה לומדים בקורס ניהול מוקדים?
- גיוס ושימור עובדים – איפה, איך ואת מי מגייסים עובדים למוקדים, ואיך להבטיח שהם יישארו בעבודה לאורך זמן.
- שגרות ניהול מוקדיות – מה חייבים לעשות ומתי באופן שוטף לניהול שגרה מוקדית מתפקדת.
- ניהול ביצועים – אחרי אילו מדדים לעקוב ואיך? מה המשמעויות של המדדים ומה עומד מאחוריהם.
- טכנולוגיות מוקדיות הכרחיות – אילו מערכות נדרש במוקד וכיצד לעשות בהן שימוש לפיתוח המוקד.
- בינה מלאכותית במוקדים – אילו טכנולוגיות מתקדמות כבר מיושמות ומוכיחות הצלחה ויכולות לחסוך לעסק שלך הרבה מאוד רעש והוצאות.
- שיפור חוויית הלקוח – הפיכת המוקד ממוקד מגיב למוקד יוזם, המייצר ערך אמיתי ללקוח ולעסק.
היתרון הגדול של קורסים לניהול מוקדים הוא העובדה שמדובר במידע מעשי מזוקק, בכל אחד מאבני היסוד המרכזיות לניהול המוקד. המשתתפים יוצאים עם כלים והכוונה מעשית להטמעה כבר באותו יום עבודה, ועם ביטחון שמאפשר להם לקבל החלטות מושכלות ולשפר ביצועים.
קורס ניהול מוקדים מבית אוטוריטה הוא קורס ייחודי מסוגו המציע למנהלי מוקדים מתחילים הכשרה מקיפה וידע נרחב, מעשי ועדכני, המבוסס על הניסיון המצטבר של אורית אביטל , ממאות רבות של מוקדים בישראל ומעבודה שוטפת ורציפה עם מנהלי.ות מוקדים בענפים שונים.
הייחודיות של הקורס טמונה בתהליך הפרטני שעובר כל משתתף שמקבל מענה מעשי וברור כיצד עליו לפעול והמהירות בה עוברים ליישום מיידי בשטח. לאורך שמונה מפגשים אינטראקטיביים אונליין, שמשכם שעתיים כל אחד, תבנו בסיס יציב לניהול מוקד מצליח – בין שמדובר במוקד שירות, מכירות, תמיכה, מידע או חירום.
במציאות תחרותית כמו זו של היום, שבה חוויית הלקוח משפיעה ישירות על הצלחת העסק, הכשרה מקצועית בניהול מוקד היא לא מותרות – היא השקעה חכמה שמעניקה יתרון תחרותי אמיתי.