שוק ההון    

פייטון – שיפור דרמטי בהכנסות וברווח; הצבר זינק ל-25 מיליון דולר

פייטון המפתחת שנאים פלאנרים וקונבנציונליים מדווחת על רווח של 5.1 מיליון דולר במחצית הראשונה של השנה לעומת רווח של 1.9 מיליון דולר במחצית הראשונה של 2017. ההכנסות הסתכמו ב-22 מיליון דולר לעומת 14.7 מיליון דולר במחצית המקבילה – השיפור הזה – גידול של 53% במכירות מיוחס לעייה בנפח פעילות של פרוייקטים קיימים.

הרווח גולמי של הקבוצה במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכם בסך 9.8  מיליון דולר – שיעור של 44%, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד בה הסתכם הרווח הגולמי בסך 5.6 מיליון דולר – שיעור של 39%. הגידול ברווחיות הגולמית של הקבוצה הושפע בין היתר מתמהיל מוצרים שונה, ממקורות יצור שונים ומתהליכי ייעול שבוצעו כחלק מההערכות הקבוצה לגידול בנפח פעילותה.

הוצאות פיתוח – אסטרטגיית המו"פ של הקבוצה מכוונת לשמירה על הובלה טכנולוגית. מחלקת המו"פ פועלת בשיתוף עם מחלקות המו"פ של מובילי הטכנולוגיה העולמית, ויחד הם מגדירים את הצרכים הטכנולוגיים עתידיים. הוצאות הפיתוח מבוססות בעיקר על עלות שעות עבודת פיתוח. במחצית הראשונה של שנת 2018 הסתכמו הוצאות הפיתוח בכ- 719 אלפי דולר לעומת כ- 613 אלפי דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול מוסבר  בעיקר על ידי גידול בעלויות העבודה של מחלקת הפיתוח וזאת גם כתוצאה מתיסוף השקל ביחס לדולר אשר יוצר עלייה בהוצאות שיקליות אלו כאשר הן מדווחות בדולר.

צבר ההזמנות של החברה מסתכם ב-25.3 מיליון דולר לעומת 16.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.