חדשות    

אחרי תן-ביס – טפינגו נרכשת על ידי גראבהאב האמריקאית בתמורה ל-150 מיליון דולר

מייסדי טפינגו, דניאל אלמוג ואודי אוסטר. מקור: יח״צ

חודשיים לאחר שתן-ביס נרכשה בתמורה ל-157 מיליון דולר על ידי Takeaway.com ההולנדית, מודיעה חברת משלוחי המזון טפינגו על רכישתה בידי ענקית משלוחים אמריקאית.

Grubhub, ענקית משלוחי המזון האמריקאית הודיעה כי תרכוש את טפינגו בכ-150 מיליון דולר.סגירה סופית של העסקה אמורה להתבצע במהלך הרבעון הרביעי.

Grubhub, אשר בסיסה נמצא בשיקגו ארה"ב, היא חברה ציבורית הנסחרת בנאסד"ק. החברה עוסקת בהזמנות און-ליין של מזון ממסעדות. ל-Grubhub יש מעל ל-14 מיליון לקוחות פעילים וכ-80 אלף מסעדות המשתמשות בפלטפורמה שלה במעל ל-1,600 ערים בארה"ב ובבריטניה.

טפינגו הוקמה ב-2012 על-ידי אודי אוסטר המשמש כיום כסמנכ"ל טכנולוגיות של החברה  ודניאל אלמוג המשמש בתפקיד המנכ"ל. מטפינגו נמסר כי היא מעסיקה כ-90 עובדים במרכזי הפיתוח בישראל ובארה"ב.

Tapingo מציעה את שירותיה בכ-150 אוניברסיטאות בארה"ב. טפינגו פיתחה פלטפורמה המאפשרת רכישות דרך מכשירים ניידי.. בין היתר פועלת החברה עם רשתות הפועלות בקמפוסים כגון Taco bell, Chipotle, Chick-fil-A, Panda Express, Jamba Juice ועוד.

מט מלוני, מייסד ומנכ"ל חברת Grubhub אמר לאחר הפרסום אודות הרכישה כי: "אנו מתרגשים לשלב את Tapingo ומאמינים שהיא שותפה לחזון שלנו לשפר באמצעות טכנולוגיה את חוויית ההזמנות ממסעדות. אנו מעריכים את קהל הסטודנטים ומקווים כי יצטרפו אלינו עם הזמנת הארוחות הראשונות שלהם. Tapingo מקלה על הסטודנטים, מייעלת למסעדות את תהליך הזמנות באון-ליין ומעניקה לקולג'ים ולאוניברסיטאות את הטכנולוגיה שהסטודנטים שלהם מצפים לקבל".

דניאל אלמוג, מייסד ומנכ"ל משותף של אמר כי:"זהו צעד משמעותי עבור Tapingo. גרובהאב מובילה את שוק משלוחי המזון, והגישה לטכנולוגיה וליכולות השילוח שלה תאפשר לנו להעניק ערך מוסף גדול יותר לשותפים שלנו בקמפוסים ולסטודנטים המבצעים באמצעותנו הזמנות מזון. באמצעות החיבור ל-85 אלף המסעדות הפועלות בתוכנית השותפים של Grubhub, נוכל להמשיך ולשרת את קהל הסטודנטים הנאמן שלנו גם לאחר שסיימו את לימודיהם, מה שהיה מאז ומעולם חלק מהשאיפות שלנו".