חדשות    

אודי כרמלי מונה למהנדס העיר תל-אביב יפו

עיריית תל אביב

האדריכל אודי כרמלי מונה למהנדס העיר תל אביב יפו. כרמלי יחליף בתפקידו את עודד גבולי, שכיהן  בתפקיד מאז 2012.

כרמלי (45) בעל תואר ראשון באדריכלות מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בתכנון ערים מהטכניון. הוא עוסק במקצוע כ-20 שנה במגוון תפקידים ציבוריים וכן במגזר הפרטי. בעשור האחרון שימש כרמלי במספר תפקידי ניהול במינהל הנדסה בעיריית תל אביב-יפו, הוא מגיע לתפקיד באופן טבעי לאחר ששימש בשנים האחרונות סגן מהנדס העיר, ראש אגף רישוי ופיקוח על הבנייה בתל אביב-יפו.

כרמלי הוא מהנדס העיר הראשון שיתחיל מיומו הראשון בעבודה לעבוד בהתאם לתוכנית המתאר (תא/5000) שנכנסה לתוקף במהלך 2016. הוא צפוי להיות אחראי להמשך פיתוח העיר ופתח את מזרח ודרום העיר, כמו גם לשילוב הרכבת הקלה, הקמת רובע מגורים על שטח שדה דב והגוש הגדול ופרויקטים נוספים.

עוד יידרש להיות הקול המכריע בסוגיות משמעותיות בעיר כמו הקמת מגדלים וזכויות בנייה על קווי החוף (כמו בכיכר אתרים), מדיניות חנייה ותחבורה ובכך קידום העברת מסוף התחנה המרכזית הישנה לגבול תל אביב-חולון, סוגיות תכנון בשטחי שדה התעופה שדה דב שיכריעו על המשך פעילותו ועוד. תפקידו של מהנדס העירייה הוא לתכנן ולקדם בנייה שתאזן בין האינטרס הציבורי של תושבי השכונות השונות בעיר ותאזן אותו לבין האינטרסים של יזמים, אדריכלים, קבלנים ובעלי הון הפועלים בשטחיה, לצד דרישות גופי התכנון הארציים והפוליטיקה שעומדת מאחוריה

כרמלי מסר: "זוהי זכות גדולה לשרת במגזר הציבורי בכלל ובפרט בעירי האהובה תל אביב-יפו״.

ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר: "תפקיד מהנדס העיר הוא  אחד התפקידים החשובים והמשפיעים על עתיד העיר. אני מאמין שכרמלי הוא האיש המתאים ביותר בעת הזאת להתמודד עם האתגרים החשובים בתחום זה בשנים הבאות".

מה מחירי החניה במרכז תל אביב

עיריית תל אביב מגרילה 84 יחידות דיור מוזלות