מובייל וגאדג'טים    

איך להוריד ווינדוז בענן

מעודכן ל-09/2019

לאחר שבאפל כבר שנים אפשר להוריד את מערכת ההפעלה מהענן תוך כדי גיבוי, עכשיו גם מיקורסופט מאפשרת הורדת חלונות ללא חומרה

מיקרוסופט שיחררה השבוע פיצ׳ר שחיכינו לו הרבה זמן בגרסת הבטא של חלונות, כך שתוכלו לפרמט ולהתקין חלונות רק עם חיבור לאינטנרט ללא חומרה.

ביי לחומרה

מיקרוסופט מצטרפת למאה העשרים ואחת, ובקרוב לא תצטרכו כונן קשיח או דיסק בשביל להתקין חלונות. עדכון חדש שזמין כרגע עבור הנסיינים של חלונות יאפשר לכם לבצע את אותה הפעולה,מהענן בלבד.

בקרוב יהיה ניתן לאתחל את המחשב ולהוריד גרסה חדשה של חלונות 10 ישירות מהרשת, במקום להסתמך על הכונן.  עם זאת האפשרות המסורתית לא נעלמת כמובן. כדי להוריד חלונות מהענן יש לגשת לתפריט ההגדרות –> עדכונים ואבטחה —> Recovery –> ולבחור באפשרות של הורדה מהענן. יש לציין כי מדובר ב-Factory Reset מוחלט, כלומר כל הקבצים והאפליקציות שהתקנתם על המחשב יימחקו לצמיתות. הקובץ שיורד למחשב שלכם יהיה זהה לגרסה שהותקנה לכם במכשיר (מבחינת ה-Build, Version ו-Edition).

לחובבי אפל שמשתמשים במאק  מביניכם זה פיצ׳ר מוכר וידוע שקיים כבר שנים רבות במחשביה של אפל, עוד מימיה של מערכת ההפעלה Lion שהושקה ב-2011. כאמור, נכון לעכשיו לא מדובר בגרסה סופית ויציבה של התוכנה. לא מומלץ לנסות להוריד את הגרסה הניסיונית בלי שגיביתם קבצים.

נגמר לכם המקום במחשב? כך תפנו שטח אחסון בכונן – בחינם ובקלות

כמה עולה מחשב נייד, איפה קונים ואיך קוניים נכון?

הכי מבוקשים בשוק העבודה 2019: יצירתיות וכושר שכנוע