מדריכי צרכנות    

איפה לקנות צעצועים ממותגים

בדרך כלל אנחנו לא ממליצים לקנות את המוצר הממותג, אם הוא יותר יקר. אבל כשהילד מבקש בעיניים מתחננות צעצוע של דורה או סמי הכבאי או אנה ואלזה, ומסביר שלכל החברים יש, לרוב ההורים קשה לעמוד בפיתוי. וגם לא נורא פעם ב- לקנות לילד את הצעצוע שהוא חושק בו כל עוד עומדים במסגרת התקציב.

קודם כול הצעד הראשון הוא לקנות בחנויות הסחר הגדולות כמו אמזון ואי-בייי, לא רק כי אפשר למצוא השוואת מחירים, משלוחים חינם ועוד, אלא כי גם דואגים לכם לאמינות, לזמינות ולמשלוח מהיר יחסית. אם אתם לא רוצים לחכות למשלוח מחו"ל כדאי לבחון את האפשרויות הבאות.

זוג דמויות סמי הכבאי

זוג דמויות של סמי הכבאי יעלה לכם בסטימצקי 27 שקל ומשלוח חינם, באתר סבבה קידס הן יעלו 30 שקלים,  בטויי האוס עולות כ-35 שקלים ו בטויז אר אס הם כבר יעלו 40 שקלים. כך גם בלה בבה מוצרי תינוקות.

הכי זול: סטימצקי

כבאית סמי הכבאי

כבאית סמי הכבאי אומנם מוצעת ב-89 שקלים, בוטיז אר אס אבל עם דמי משלוח יקרים של 30 שקלים. 119 שקל בסך הכול. בעזריאלי אומנם המשלוח חינם אבל תעלה לכם 170 שק.. במאמא גורו מצאנו ב-209 שקלים – הכי יקר עד כה אבל לא כמו באתר סבבה קידס, מעל 400 שקלים. באתר זקומסטוק 140 שקל ללא דמי משלוח.

הכי זול: טויז אר אס

לוח ציור דורה

לוח ציור דורה עולה 79 שקלים ועוד 25 שקל דמי משלוח באתר אמיגו, 104 שקל סך הכול, באתר מאמא יוקרו המחיר כבר 94.5 ללא משלוח ובראשון לציון בלבד, כנראה איסוף. באתר טיק טק טוי  100 שקל ועוד 30 שקל דמי משלוח 130 שקל סך הכול. בצעצועים ילדים ודרקונים גם משלמים כ-100 שקל אבל לא מצייינים דמי משלוח.

הכי זול: מאמא יוקרו,  בראשון לציון יש לברר אם יש דמי משלוח ואם מדובר באיסוף

ערכת לגו אנה ואלזה

ערכת לגו אנה ואלזה עולה באתר עזריאלי עולה רק 120 שקל והמשלוח חינם. בסבבה קידס כבר תשלמו 180 שקל ועוד לפני משלוח. באמיגו 124 שקל ללא ציון דמי משלוח. במאמא יוקרו הכי יקר 270 שקל.

הכי זול: אתר עזריאלי

פריים דיי שבר את שיא המכירות ועקף את בלאק פריידיי

שיר הסירים: איזה אביזרים יעזרו לילדכם להיגמל מהחיתול וכמה הם עולים?

מתנה סוף: מה תקנו לגננת לסיום הלימודים וכמה זה יעלה לכם?