fbpx
תיירות

אל על: קיצור התור לעלייה למטוס ב-6 דולר

מעודכן ל-07/2019

אל על מצטרפת לחברות לואו קוסט ומציעה שירות קיצור תור למטוס ב-6 דולר, בתשלום מראש, לרוכשי flex וכן לנוסעי הנוסע המתמיד לצד קיצור התור לצ'ק אין

לאחר שהאפליקציות ואתרי האינטרנט מקצרים לנו את התורים בדואר, בסופר פארם ועוד, עכשיו גם אל על רוצה. זו החלה לאחרונה לפרסם שירותי קדימות בעלייה למטוס בעלות כ-21 שקל או 6 דולר.

השירות נקרא priority boarding, והוא זמין עד 5 דקות לפני הטיסה, כך שאם תגיעו לשדה התעופה ותגלו שהתור ארוך, תוכלו לשלם באמצעות הטלפון הסלולרי 6 דולר – ולעמוד בתור לפני חבריכם. לפי אל על, העלייה המועדפת למטוס מוצעת בכל טיסות החברה. השירות ניתן גם באתר החברה ובדלפקי הצ'ק אין. אל על מנסה לקדם את השירות בכך שיהיה מקום לתיק היד בתא הנוסעים. שווה 6 דולר?

השירות ניתן גם למי שרכש כרטיס flex וכןח לחברי מועדון הנוסע המתמיד במעמד זהב, פלטינה וטופ פלטינה, ​​לקוחות הטסים במחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ובמחלקת פרימיום. אם הגעה למטוס היא באוטובוס, העלייה המוקדמת למטוס תתאפשר לנוסעי האוטובוס הראשון.

שירות נוסף הנקרא פיוריטי צ'ק אין מקצר את התור לצ'ק אין למי שרכש כרטיס flex. לקוח הזכאי לשירות יוכל להגיע לצ'ק אין בהתאם לזמנים המומלצים, ויוקצו דלפקים ייעודיים לטובת השירות. להבדיל משירות קיצור התור לטיסה, קיצור התור לצ'ק אינו ניתן בטיסות חוזרות לישראל.

אל על אינה החברה היחידה שגובה תוספת תשלום תמורת קדימות בעלייה לטיסה: השירות זמין בכמה חברות כמו לואו קוסט כגון WIZZ.

עלות השירות הנקובה היא לתקופת ההשקה בלבד בין התאריכים 3.2.2019-31.8.2019, מלאי מינימום לתקופת ההשקה 1,000​.

אל על תשלם לסוכנים עמלה של 3%

הפסדי אל על העמיקו ברבעון הראשון

הדילים הטובים ביותר שתוכל להשיג לחופשה בחו"ל (וגם בארץ) – היכנסו למבצעים של גרופון (ולא תאמינו!); ואם אתם רוצים שנציג יחזור אלכים – פשוט מלאו פרטים

קראתי את תקנון האתר ואני מקבל את תנאי השימוש


על המחבר

דרור ניר קסטל

דרור ניר קסטל

השאר תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות