חדשות    

בקרוב הלונה פארק של נינטנדו

סופר נינטנדו וורלד זה שמו של פארק השעשועים של נינטנדו, שיצטרף למשפחת גני השעשועים של יוניברסל. הפארק הראשון שייפתח ממוקם באולפני יוניבסרל ביפן. את הדברים אמר מנכ"ל חטיבת הפארקים טום ווילאמס בכנס של חברת קומקאס טהאמריקאית.

הפארק אמור  להיפתח באביב 2020, לקראת האולימפיאדה הצפויה בטוקיו. בזמן הפתיחה יהיו בפארק שני מתקנים גדולים: מתקן אחד קארטינג סופר מריו  ומתקן חוויתי יותר (Omnimover) שייקרא “Yoshi’s Adventures” (הרפתקאותיו של יושי).

עוד דווח בנינטנדו שיהיו “אלמנטים אינטראקטיביים”, כמו צמידים מגנטיים שיחולקו להם בכניסה. בניגודלפארקי שעשועים אחרים המשתתפים יוכלו לקבל ניקוד ולהשוות אותו עם אחרים.יהיה אפשר להעביר את הניקוד המדובר גם ל-Switch, או לקונסולה אחרת, אם  נינטדו תבחר לעשות כן – אולם לא ברור אם כוונתה של החברה לעשות זאת כרגע.

יוניברסל מפעילה פארקים נוספים במערב, כמו הפארק שלה באורלנדו ובהוליווד. אך עדיין לא ידוע  הם ומתי הפארקים של נינטנדו יגיעו למערב תחת שליטתה של יוניברסל. נראה שבניית פארק שכזה אורכת בין חמש לשש שנים, כך שעדיף קודם כול להגיע ללונהה פארק של נינטנדו ביפן.

תר הנופש יוניברסל אורלנדו (באנגלית: Universal Orlando Resort) הוא אתר נופש באורלנדו במדינת פלורידה שבארצות הברית, בו מצויים שני פארקי שעשועים: אולפני יוניברסל פלורידה ואיי ההרפתקאות, אזור קניות והסעדה בשם יוניברסל סיטיווק ושלושה מלונות. האתר נמצא בבעלות משותפת של NBC וקבוצת בלקסטון.

אתר הנופש יוניברסל אורלנדו הוא המתחם הגדול ביותר בבעלות חברת פארקי השעשועים של אולפני יוניברסל, ואתר הנופש השני בגודלו באורלנדו (שני לאתר הנופש וולט דיסני וורלד).

נינטנדו חוזרת לישראל עם קונסולה ב-1550 שקל

מה האנליסט של לאומי חושב על נינטנדו?

.