נינטנדו חוזרת לישראל עם קונסולה ב-1550 שקל
מובייל וגאדג'טים    

נינטנדו חוזרת לישראל עם קונסולה ב-1550 שקל

מעודכן ל-04/2019

נינטנדו תמכור את את נינטדו סוויץ' בישראל תמורת 1550 שקל וכן מוצרים נוספים של החברה

נינטנדו חוזרת לישראל. גם אם הסמארפונים שינו את עולם המשחקים, עדיין יש קהל נאמן לקונסולות המתחדשות מדי פעם. כך "תור גיימינג" הוכרזה לאחרונה כמפיצה הרשמית בישראל ועכשיו הודיעה החברה כי  המוצריםישווקו  ברשתות השיווק השונות, בחנויות ובאתר הרשמי.

ומה לגבי מחירים? קונסולת Nintendo Switch במחיר של 1,550 שקלים (בארה"ב היא עולה 300 דולר פלוס מסים שהם בערך 1,140 שקלים אם מוסיפים מסים מקומיים ומשלוח זה יכול לצאת מאוד קרוב). קונסולת Nintendo Switch במהדורה מיוחדת של Pokemon Let’s Go (מארז ממותג פוקימון הכולל משחק ופוכדור) ב-1,899 שקלים. קונסולת Nintendo Mini NES Classic – שבה לקט משחקים ישנים תימכר ב-349 שקלים. בנוסף, החברה תמכור גם מגוון אביזרים נלווים – ביניהן בקר Pro Controller ב-399 שקלים, וספק כוח ב-199 שקלים.

 החברה הודיעה כי תפעיל מוקד שירות טלפוני בשעות 10:00-20:00 עם נציגי שירות מומחים שייתנו מענה ושירות בסטנדרט של חברת נינטנדו העולמית. השירות כולל במקרה של תקלה איסוף קונסולת המשחק מבית הלקוח ותיקון באמצעות חלקי חילוף מקוריים בלבד.

בחברה גם מציינים כי מוצרים, משחקים ואביזרים עתידיים של חברת נינטנדו יהיו זמינים בישראל במקביל לתאריך ההשקה האירופאי.  מוצרי נינטנדו נמכרו עד כה בישראל גם ברשת באג מולטיסיסטם, עם אחריות לשנה של הרשת.

בתוך כך נודע כי חברת UPS בישראל החלה בשיתוף פעולה אסטרטגי עם תור גיימינג, המפיצה הרשמית של נינטנדו בישראל, במסגרתו UPS תנהל את כל הפעילות הלוגיסטית של החברה בישראל. הניהול הלוגיסטי יכלול ייבוא המוצרים מנינטנדו באירופה, גיור המוצרים לשיווק בישראל, ניהול המלאי והפצת המוצר עד ללקוח הקצה. בנוסף UPS תתפעל את מעבדת השירות שתנוהל בצמוד לפעילות.

מה האנליסט של לאומי חושב על נינטנדו?

מחשב, משחקים וסיורים – כלים ללימוד חינוך פיננסי

איך גיימינג יעזור לכם להתקבל לג'יי פי מורגן