חדשות    

בשורה לעובדים הזרים: יוכלו להעביר כספים לחו"ל מכרטיס נטען

pixabay
מעודכן ל-05/2020

לקוחות בנק ירושלים יוכלו לקבל את משכורתם ישירות לכרטיס השכר מסוג מאסטרקארד, לשלם בו בבתי עסק וגם לשלוח באמצעותו כסף למשפחותיהם

שיתוף פעולה של Rewire ובנק ירושלים צפוי להפוך את חייהם של אוכלוסיית העובדים הזרים לנוחים יותר: באמצעות כרטיסי השכר החדשים של בנק ירושלים יוכלו הלקוחות להעביר כספים באופן מקוון מהכרטיס לחו"ל, באמצעות חברת הפינטק Rewire. הכרטיס הינו מסוג מאסטרקארד וניתן להשתמש בו בבתי עסק בארץ ובעולם. קהל היעד הינו אוכלוסיית העובדים הזרים בישראל, שיכולים עכשיו לקבל את המשכורת החודשית שלהם ישירות לכרטיס הנטען, להשתמש בו, וגם להעביר דרכו כסף למשפחתם בחו"ל.

למרבית העובדים הזרים בישראל אין חשבון בנק ולכן עד כה הם נאלצו להגיע פיסית לסניפים של חברות שונות להעברות כספים, תוך כדי תשלום עמלה גבוהה ולקיחת סיכון באיבוד או גניבה של שכר עמלם. הכרטיס הנטען משמש תחליף למזומן או צ'ק ויש לכך יתרונות רבים לא רק מבחינת העובדים, אלא גם מבחינת המעסיקים שמעדיפים להעביר כספים באופן מסודר ודיגיטלי.

 

שיתוף הפעולה בין Rewire ובנק ירושלים מגיע בתזמון מעולה על רקע משבר הקורונה שמראה כמה הכרטיס קריטי עבור הלקוחות, שיקבלו מענה לצורך חשוב. שיתוף הפעולה ישפר משמעותית את מצב העובדים שיכולים כעת לקבל את השכר שלהם ומידע רלוונטי נוסף באופן מקוון ומתועד דרך ממשקי החברה, ולשלוח מיידית את השכר למשפחתם בחו"ל.

הכרטיס החדש יעיל וידידותי למשתמש – הוא מאפשר העברת כספים לחו"ל בקליק דרך הטלפון או אתר האינטרנט של Rewire. כמו כן, באמצעות האפליקציה הלקוח יכול לראות בכל רגע מה הסטטוס של העברת הכספים, שערים ומידע נוסף.

חברת Rewire היא חברת פינטק ישראלית אשר פועלת באירופה ובישראל משנת 2015. החברה פיתחה פלטפורמה לבנקאות דיגיטלית בינלאומית שנבנתה במיוחד עבור ציבור מהגרי העבודה, המעבירים את רוב הכנסותיהם למשפחותיהם המתגוררות בארץ מולדתם, ומאפשרת למהגר העבודה לבנות את עצמאותו הפיננסית ולתמוך בקרוביו שהותיר בארץ מוצאו.

לחברה מאות אלפי לקוחות בעולם, ועשרות אלפי לקוחות בישראל, צוותי שירות לקוחות עם תמיכה באנגלית, בעברית ובשפות המקור. החברה פועלת על פי רישום ואישור עיסוק ממשרד האוצר הישראלי.

כעת החברה מאפשרת ללקוחותיה בישראל לבצע באמצעות אפליקציה, העברת כספים מהירה, פשוטה, בעלות נמוכה ובצורה הבטוחה ביותר – ליותר מ-10 יעדים בעולם, בהם פיליפינים, תאילנד, הודו, סין, סרילנקה, נפאל ועוד.

הבנק הדיגיטילי של גוגל google cashe -מה צריך לדעת

בזק תשיק ארנק דיגיטלי – איך זה יעבוד