תוכן ממומן    

היכן להשקיע 50,000 ש״ח בתבונה – המדריך המפורט לשנת 2021

יש לך 50,000 ₪ זמין ואתה דן כיצד להתמודד איתם. כיום הריבית על הפקדות בנקאיות היא אפס. אתה כבר לא יכול להשתמש בהון כזה לרכישת דירה. אם תשאיר את הכסף מאחור, תאבד את הרווחים האפשריים שכספנו יכול לעשות.

היכן כדאי להשקיע ?

ריכזנו מגוון רחב של אופציות מסקרנות , הסיכוי להרוויח איתן , ומה יתרונותיהן . אנא אל תהסס להביא לתשומת ליבנו אפיקי השקעה נוספים לגבי אפשרויות השקעה מעניינות יותר, ונמשיך לעדכן את האפשרויות בקביעות .

1.רכישת רכב הסעות ועבודה כקבלן משנה בחברת הסעות

שוק ההסעות שספג מכה קשה בקורונה , הוריד את מחירי הרכבים בשוק היד השניה לשפל. חסר תקדים. גם בשוק החדשות ניתן למצוא אפשרויות מימון נדיבות .

למשל חברת הסעות גמבורג  מציעה מגוון אפשרויות מימון , ועבודה בחברה כקבלן משנה ( בדומה לשוק המוניות ) , כאשר התשלום החודשי מוחזר באמצעות העבודה השוטפת , כאשר גמבורג הסעות היא זו שמספקת עבודה קבועה לרוכש. היתרון הוא שהנך אדון לעצמך , החיסרון שמדובר בעבודה תבענית ולא קלה. ישנן עוןד חברות הסעות שמציעות מודל דומה.

2. קופת גמל להשקעות

אחד ממוצרי החיסכון המעניינים ביותר כיום. משרד האוצר השיק בסוף 2016 את קופת הגמל להשקעות כדי לעודד את הציבור להגדיל את חסכונותיו בטווח הבינוני והארוך.

קופת הגמל להשקעות מנוהלת על ידי חברות השקעה, המאפשרת השקעות במגוון רחב של מסלולים, אפיקים ורמות סיכון: השקעה במניות בתל אביב או בורסות זרות, השקעה פסיבית במדדי המניות המובילים בעולם, השקעה בחברות נדל"ן, וכו '

בנוסף, השקעה בקופות גמל נהנית מיתרונות מעניינים רבים המבדילים אותם ממוצרי חיסכון והשקעה אחרים, כגון קרנות נאמנות, קרנות נאמנות וכו ':

3. קרנות נאמנות וקרנות נאמנות

קרנות נאמנות וקרנות נאמנות מאפשרות להשקיע במגוון רחב של מדדים, שווקים, סחורות ומוצרים פיננסיים אחרים, תוך גיוון סיכונים בקרב מספר רב של ניירות ערך.

כיום קיימות בישראל כ -1,000 קרנות נאמנות, המספקות מגוון אפשרויות השקעה ומתאימות מאוד להעדפות האישיות של המשקיעים.

  4. מניות

כמו כן, ניתן להשקיע ישירות במניות בעלות סכומים קטנים באמצעות החשבון האישי של הבנק או חשבון המסחר של חברת ההשקעות.

השקעה במניות מאפשרת חשיפה ממוקדת לחברות ספציפיות, ומתאימה יותר למשקיעים הבקיאים בתחום זה.

5. ניהול תיקי השקעות דיגיטליים

בשנת 2018, שחקן מעניין מאוד נכנס לתיק ההשקעות בתחום הדיגיטל.

המודל המדויק של תיק דיגיטלי משתנה מחברה לחברה, אך באופן כללי ניתן לומר כי מדובר בתיקים המנוהלים על ידי אלגוריתמים ("יועצי רובוט"), המחזיקים בעיקר בקרנות נאמנות.

 עלות ניהול תיק דיגיטלי והסכום המינימלי להצטרפות משתנים מחברה לחברה, אך הם דומים בערך למחיר ניהול תיק גדול ולדמי הניהול של קופת גמל להשקעה.

  • המאמר בחסות גמבורג הסעות

דגשים חשובים:

תוכן זה נאסף ממידע שקיים ברחבי הרשת , ונועד לשמש להמלצה בלבד לפי שיקולו הבלעדי של הקורא. גמבורג הסעות איננה יועצת השקעות ואינה מהווה תחליף ליועץ השקעות מוסמך.  אין לראות במאמר זה כייעוץ להשקעה בטוחה שאכן תניב רווחים , ומי .שיפעל לפי המלצות מאמר זה לוקח את הסיכונים על אחריותן הבלעדית