רכב ותחבורה    

הספקית העיקרית של קורקינטים שיתופיים מציגה: קורקינט שמסיע את עצמו

סגווי מציגה את  KickScooter T60 – הקורקינט שחוזר לבד

נמאס לכם מרוכבי קורקינטים שמשאירים את הקורקינטים שלהם באמצע מדרכה, בחניה, הפוכים ומעצבנים? הקורקינט הזה יודע לחזור לבד. יצרנית הקורקינטים החשמליים הסינית Segway-Ninebot Group חשפה  קורקינט חצי אוטונומי, שיוכל להחזיר את עצמו לתחנת הטענה באופן אוטומטי.מהדיווח ברויטרס עולה כי, החברה מסרה באירוע ההשקה כי הקורקינט צפוי להיות זמין בשנה הבאה.

הדאגה העיקרית של מפעילי קורקינטים היא תחזוקה טובה יותר במחיר נמוך יותר", אמר גאו לופנג, יו"ר ומנכ"ל החברה, בראיון לרויטרס.  לחברה גם קורקינטים רגילים  שנמכרים עבור חברות שמציעות שירותי שיתוף קורקינטים במחיר של 100-300 דולר, אבל הקוריקנט האוטונומי למחצה יעלה 1400 דולר.

אובר וליפט  – חברות ההסעות השיתופיות  שהביעו רצון להיכנס ביתר שאת גם לענף הקורקינטים השיתופיים – יהיו בין הלקוחות שישתמשו בקורקינט החדש. כך לדברי החברה. אך ליפט אמרה שזה עדיין לא סגור, ואובר לא הגיבה לרויטרס.

החברה לא הסתפקה רק בהצגת הקורקינטים והציגה גם רובוטים אוטונומיים לצורכי משלוחים,  אחד לשירותים ביתיים והשני עבור משלוחים מחוץ לבית, ואמרה כי הרובוטים ישרתו תחילה את תעשיית משלוחי המזון בסין.

הקורקינט, נקרא KickScooter T60, וכולל שני גלגלים בחלקו הקדמי ואחד נוסף בחלקו האחורי. כדי לאפשר לו להגיע לעמדת הטעינה ללא כל צורך בגורם אנושי, הקורקינט משתמש בבינה מלאכותית ונשלט באופן מוחלט ומרוחק דרך הענן.

החברה הוקמה ב-2015 ממיזוג של חברת Ninebot הסינית ו-Segway האמריקאית, והיא הספקית הגדולה ביותר של חברות כמו בירד וליים שמובילות את שוק שיתוף הקורקינטים. החברה מכרה 1.6 מיליון קורקינטים בשנה שעברה ומתכוננת להנפקה בסין.

אאודי מציגה קורקינט e-tron – רק 2,000 אירו

קורקינטים שיתופיים גם בפתח תקווה: ליים ובירד נכנסות לעיר

מה הדגמים של הקורקינטים השיתופיים ומה הכי טוב

הסדרה בתחום הקורקינטים – יוגבלו מספר הקורקינטים בתל אביב

קורקינטים חשמליים – לשכור או לקנות?

 

קורקינטים חשמליים - הכל על האפליקציות

קורקינטים חשמליים – הכל על האפליקציות