חדשות    

הראל – מדיניות דיבידנד קבועה של 30% מהרווחים

מישל סיבוני, יונתן זינדל פלאש 90

קבוצת הראל מכריזה על מדיניות חלוקת דיבידנדים – החברה תחלק דיבידנד של לפחות 30% מהרווח הכולל השנתי. בנוסף החליטה הראל על העברת האחזקה בחברת ביטוח האשראי למגורים (EMI) מהראל ביטוח להראל השקעות – דבר שיאפשר חלוקת דיבידנד חד פעמי של 310 מיליון ש"ח להראל השקעות וכן דיבידנד שוטף להראל השקעות הנאמד בסך של כ-40 מיליון ש"ח בשנה. בעקבות  העברת האחזקה ב-EMI וחלוקת הדיבידנד להראל השקעות יסתכמו יתרות המזומנים והנכסים הנזילים של הראל השקעות במעל למיליארד ש״ח.

מישל סיבוני, מנכ"ל קבוצת הראל: " ההכרזה על מדיניות חלוקת הדיבידנד– מבטאת את חוזקה וחוסנה הפיננסי של קבוצת הראל ואת אמונתנו כי החברה יכולה להמשיך ולייצר רווחים שיאפשרו לשתף את כלל בעלי המניות בהצלחת החברה באמצעות חלוקת דיבידנדים".

הדיבידנד שאימצה הראל. לאחר חלוקות הדיבידנד כאמור יסתכמו יתרות המזומן והנכסים הנזילים שבידי הראל השקעות בלמעלה ממיליארד ש״ח. נציין כי בסוף השבוע שעבר, חברת הדירוג 'מידרוג' דרגה לראשונה את קבוצת הראל השקעות. הראל ביטוח דורגה בדירוג AA+ והראל השקעות בדירוג Aa2 שמקביל למעשה לדירוג AA. במסגרת דוח הדירוג של קבוצת הראל השקעות, מידרוג ציינה, בין היתר: "לחברה גמישות פיננסית איתנה הנגזרת ממדיניות פיננסית יציבה ושמרנית ביחס לקבוצת ההשוואה אשר באות לידי ביטוי ביחסי מינוף וכיסוי בולטים לטובה ביחס לדירוג…להערכתנו, המדיניות הפיננסית של החברה צפויה להיוותר יציבה ושמרנית ומעידה, בין היתר, על מידת שמרנות של הנהלת החברה בנוגע לניהול הנזילות וניהול סיכונים קפדניים לאורך זמן."

 

לאחר ארבע שנים מגדל מחלקת דיבידנד

דיבידנדים – למה משקיעים אוהבים את זה? ומדוע זה סתם בלוף!