ביטוח    חדשות    

הראל מרחיבה את הכיסויים בביטוח הנסיעות שלה לתקופת הקורונה

מעודכן ל-08/2020

החברה משיקה גם אפליקציה שבאמצעותה ניתן לרכוש פוליסה, לקבל תשלום, לאתר רופא בחו"ל ואפילו להגיש תביעה

 

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מרחיבה  את ביטוח הנסיעות לחו"ל ומתאימה את עצמה לניהול שגרת חיים בצל נגיף הקורונה. בהראל הסבירו כי העובדה שהנגיף הפך להיות אירוע רב לאומי מתמשך, הצריכה את הרחבת הכיסויים בהתאם. מסיבה זו הוחלט בחברת הראל להשיק פוליסה הכוללת כיסויים חדשים המותאמים לזמן מגיפה, עבור המבוטחים בביטוח נסיעות לחו"ל, עם פתיחת השמים בישראל ובעולם כולו.

הפוליסה החדשה, ששיווקה יחל ביום ד' 26.8.20,  תיתן מענה במקרים אלה:

  • כיסוי הוצאות רפואיות במקרה של תחלואה ו/או אירוע רפואי בחו"ל – אם המבוטח חלה בעת שהותו בחו"ל, לרבות בנגיף הקורונה,  הפוליסה כוללת כיסוי להוצאות רפואיות בחו"ל , ובהן – אשפוז, בדיקות, תרופות וכו'.
  • החזר הוצאות למבוטח עקב ביטול נסיעה במקרה של חום או סימפטומים אחרים לפני עלייה למטוס, ו/ או עקב תחלואה בנגיף הקורונה ו/ או עקב כניסה לבידוד.
  • החזר הוצאות למבוטח במקרה של הארכת שהות בחו"ל עקב מחלת חום או סימפטומים אחרים לפני עלייה למטוס, ו/או עקב תחלואה בנגיף הקורונה.
  • החזר הוצאות למבוטח במקרה של הארכת שהות בחו"ל עקב סגר במדינה שבה שוהים בחו"ל.

אלדד ערן, מנהל אגף בריאות פרט וביטוח נסיעות לחול, מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "הזמנים משתנים, אך החיים ממשכים לצד נגיף הקורנה ויש צורך במתן מענה ביטוחי ורפואי לישראלים הטסים לחו"ל. נושא זה מקבל משנה תוקף בתקופה מאתגרת זו. ניסיון זה מאפשר לנו  "לתפור " סט"  כיסויים מיוחדיים ומקיפים אשר כוללים הן מענה בריאותי מקיף והן מענה שירותי וטכנולוגי מתקדם ביותר, וכל זאת בלי לפגוע בטווח הגילאים אשר להם אפשרנו רכישת ביטוחים קודם לתקופת הקורונה.

עוד הוסיף ערן: " החלטנו להרחיב את פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל ולתת מענה לישראלים אשר טסים לחו"ל ועלולים להזדקק לביטוח רפואי מקיף ומיטבי, יחד עם כלים טכנולוגיים חדשים אשר ילוו את מבוטחינו בזמן השהות בחו"ל דבר אשר יאפשר למבוטחינו ביטחון בכל מקום שעבורו נרכש ביטוח".

 כל ישראל ערבים: איזו חברת ביטוח רכב הכי מתחשבת בלקוחות בתקופת משבר הקורונה?