קניות באינטרנט    

השילוח המקומי של אמזון כבר החל, איך עושים את זה ומי המוכרים

רחפן של אמאזון
מעודכן ל-11/2019

למרות שאמזון עדיין לא השיקה רשמית את השירות בישראל, היא כבר פתחה את אפשרות הקנייה של ישראלים מישראלים שמתחייבים לשילוח מהיר בתוך המדינה, לפי מדיניותיה של אמזון.שבוע לפני ההשקה  החברה כבר הפעילה את האפשרות לשילוח מקומי מהיר, בכך שהוסיפה כפתור שמאפשר סינון לפי משלוח מקומי.

אמזון מזהה שהגולש הוא מישראל ואז יש לו אפשרות לסמן Ships Locally – כלומר קנייה מהאזור שלו. האופציה מופיעה עם הזנת מילת חיפוש במנוע החיפוש של אמזון. במחשבי דסקטופ – האופציה מופיעה בצד שמאל של המסך ובגרסת המובייל – במרכז המסך למעלה.

. בין המוכרים החדשים: יבואן מוצרי החשמל רונלייט, רשת האופנה והלייף סטייל סטורי, חברת הקוסמטיקה ג'ייד (שכבר מוכרת שם זמן מה אבל כעת מציעה שילוח גם לישראלים), רוזן אנד מינץ, רשת החברת פוג'יקום וחברת אלקטרה (שמכונה שם Electra Super).

 

וגם  מוכרים קטנים יותר כמו כמו הספק "פשושים" שמוכר כבר מספר שנים ספרים בעברית באמזון, וכעת – גם בתוך ישראל; BigKids שמוכר בובות ואביזרים לילדים, Alma Deals שמוכרת פריטים לעיצוב הבית, טופ ספורט שמוכר ציוד נלווה לספורט, Miniman Kids שמוכרים אופנת ילדים, ו-Name Me שמוכרים תגיות פלסטיק עם שמות עבור פריטי ילדים.

גם Lahav Trade הצטרפו, ומוכרים בין היתר כוסות מגבירות טעם לילדים, emma's story שמוכרת מוצרים לפעוטות, all4babys ו-think babys שמוכרים מצורים לתינוקות, אוהב ציון אונליין שמוכר מוצרי חשמל, Pretty Shop שמוכרת מוצרי איפור ו-Beauty Names שמוכר שרשראות עם שמות.

צפויות להיכנס גם חברת הטקסטיל לתינוקות מיננה, חברות מוצרי צריכה, חברות קונסולות משחקים ויבואניות מוצרי חשמל שעוד לא פתחו את המוצרים שלהם לשילוח מקומי.  ב-12 בספטמבר, יום ההשקה הרשמי, ניחשף למוכרים נוספים.

זמן משלוח ומחיר

רוב המשלוחים מוצעים בתוך 4-6 ימים, אם כי הם לא חינם. כמו כן המחירים בחלקם גבוהים מאוד מהמחירים באמזון ארצות הברית. לעיתים כולל דמי המשלוח. בעיה נוספת היא אי אחידות בין מה שמצוין כמשלוח מקומי למוצרים שאכן נשלחים לישראל.

אמזון תפעל בישראל מאמצע ספטמבר

איך לפתוח חנות באמזון בלי להתבלבל