קניות באינטרנט    

יום הרווקים הסיני – מה כדאי לכם לקנות ואיפה?

FREEPIK

מעודכן ל-11/2021

כבכל שנה, גם יום הרווקים הסיני 2021 יתקיים ב-11 בנובמבר. חנויות ואתרים רבים בעולם יציעו לכם מבצעים חמים ושפע של מוצרים במחירים חסרי תחרות במדריך זה ריכזנו לכם את רשימת המקומות שבהם ניתן למצוא את הדילים והקופונים הטובים ביותר, בהתאם למבצעים שהתפרסמו בשנים קודמות – כדאי לעקוב אחר העדכונים ולהתכונן מראש

מהו יום הרווקים?

יום הרווקים הסיני (Singles' Day) או בשמו הרשמי גואנגון ג'י, הוא יום שבו חוגגים רווקים סינים את היותם רווקים. זהו אחד מימי הקניות הגדולים בעולם. חג הרווקים הסיני חל בכל שנה ב-11.11 מהסיבה שתאריך זה מורכב מחזרה על הספרה 1 המזכירה אדם בודד. מקורו של החג הוא באוניברסיטה בסין בשנות ה-90.

יום הרווקים מספק סיבה לאנשים לחגוג יחד. ביום זה נפוצים במיוחד בליינד דייטים, שמטרתם היא שהרווקים ישנו את הסטטוס הזוגי שלהם. אוניברסיטאות רבות מקימות פרויקט מיוחד שמטרתו לכנס רווקים לחגיגות. החג נחגג בהתחלה רק על ידי רווקים, ומכאן שמו, "יום הרווקים", אבל עכשיו הוא נחגג בכל העולם על ידי אנשים רבים.

כאמור, יום הרווקים הסיני 2021 חל ב-11 בנובמבר, אך כבר בימים שלפני המכירה עצמה ניתן למצוא מבצעים שווים וקופונים מצוינים. כפי שציינו לעיל, יום הרווקים הסיני הוא יום נוסף של קניות בקרב צרכנים רבים והוא חל לפני בלאק פריידי, סייבר מאנדיי או חגים נוספים אחרים. בשנים האחרונות החג הפך להיות יותר ויותר פופולארי וכמו החגים האחרים, גם החג הזה שובר שיאי מכירות משנה לשנה.

במקור היה מדובר ב-24 שעות של קניות מטורפות, היום ימי המכירות כבר מתחילים לפני התאריך ונמשכים כמה ימים שבהם המוני מותגים וחנויות מציעים הנחות והטבות משמעותיות. צרכנים רבים ממתינים במיוחד ליום הזה על מנת לרכוש מוצרים ושירותים בציפייה לקבל מבצעים אטרקטיביים. לדוגמה, יום הרווקים הסיני 2018, שהיה אירוע המכירות אונליין הגדול ביותר מאז ומעולם, הסתיים כשהיקף המכירות בו בקבוצת עליבאבא בלבד הגיע ל-30.8 מיליארד דולר. בשנת 2019 השיא נשבר שוב והיקף המכירות של קבוצת עליבאבא היה 38.4 מיליארד דולר ב-24 שעות. בשנת 2020 שוב נשבר השיא בעיקר בגלל משבר הקורונה שהשאיר מיליונים בבתיהם, מה שהגדיל מאוד את היקפי הקניות ברשת בכל העולם.

במדריך שלפניכם נסביר היכן למצוא את המבצעים, הדילים והקופונים הטובים ביותר ליום הרווקים הסיני 2021, בהתאם למבצעים שעלו באתרים השונים ביום הרווקים הסיני בשנים הקודמות. אתם מוזמנים לקרוא ולעקוב.

טבלת מבצעים

אתר אינטרנט מה כדאי לקנות במהלך יום הרווקים? אתר
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, טלפונים ניידים ואביזרים, מחשבים וטאבלטים, כלים לבית ומוצרים נוספים.
מוצרים לבית ולגינה, ביגוד והנעלה, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, תכשיטים, טלפונים סלולאריים ותכשיטים.
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, ביגוד והנעלה, כלים לבית ולגינה, מחשבים וטאבלטים, סמארטפונים ועוד.
מוצרי טכנולוגיה, מוצרי חשמל, מחשבים וטאבלטים, טלפונים סלולאריים, צעצועים ועוד.
מוצרים לבית ולגינה, ביגוד והנעלה, גאדג'טים, תכשיטים, טלפונים סלולאריים,תכשיטים ועוד.
מוצרי טכנולוגיה, מוצרי חשמל, מחשבים וטאבלטים, טלפונים סלולאריים ועוד.
מוצרי טכנולוגיה, מוצרי חשמל, מחשבים וטאבלטים, טלפונים סלולאריים ועוד.
מוצרי טכנולוגיה, מוצרי חשמל, טלפונים סלולאריים, רהיטים, מוצרים לבית ולגינה ועוד.
מוצרי טכנולוגיה, מוצרי חשמל, טלפונים סלולאריים, רהיטים, מוצרים לבית ולגינה ועוד.
ביגוד, הנעלה ואביזרים
טלויזיות, מחשבים ניידים, רהיטים, מוצרי חשמל לבית
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, טלפונים ניידים ואביזרים, מחשבים וטאבלטים, כלים לבית ומוצרים נוספים.
ZIPY הוא אתר קניות בעברית דרכו ניתן לקנות מכל האתרים בחו"ל
שיפיטו הוא שרות משלוחים מחו"ל לאתרים ופריטים שלא נשלחים ישירות לארץ

 

 

 

 

 

 

טיפים לצרכנות חכמה

  1. הירשמו מראש לאתרי אינטרנט

כמעט כל אתרי המסחר האלקטרוני באינטרנט דורשים הרשמה לצורך רכישת מוצר או שירות כלשהו. מכיוון שמדובר ב-24 שעות בלבד, בהתחשב בהפרשי שעות בין ישראל לבין העולם, ייתכן שתפספסו דיל כלשהו שמסתיים בתוך דקות ספורות – רק בגלל שלא הספקתם להירשם. לכן רצוי להירשם מראש ולמלא את הפרטים שלכם ולחסוך את הזמן הזה (למעט מקרים שבהם ניתנת הטבה ללקוחות חדשים בלבד).

  1. אל תתמהמהו – המלאי מוגבל

מצאתם דיל טוב וכדאי – במחיר יוצא דופן או בהטבה שכנראה לא תחזור על עצמה? אל תהססו הרבה ואל תהיו אדישים – פשוט קנו את זה. אז נכון שאתם לא רוצים לצאת פראיירים, אולם אם הדיל חשוב ומשמעותי, רכשו אותו וגם אם לאחר מכן יתברר כי יכולתם לחסוך עוד איזה חצי דולר או דולר אחד. זכרו, אתם עשויים לפספס את ההזדמנות, כיוון שהמלאי מוגבל והביקוש גבוה.

  1. רכשו רק מה שאתם צריכים באמת

למרות הטיפ הקודם, אין זה אומר שצריך לקנות כל דבר. מבצעי יום הרווקים הסיני מפתים מאוד. אבל לרכוש את מה שאתם זקוקים לו באמת – ולא כל מוצר, רק בגלל שהוא בהנחה. אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם מסיימים את היום הזה עם חור גדול בכיס.

  1. בדקו את המחיר המקורי של המוצר – לפני המבצע

כדאי מאוד לבדוק מבעוד מועד את המחירים של המוצר שברצונכם לרכוש. אתם עשויים להיות מופתעים לגלות כי המחיר שמוצג לכם כביכול לאחר 50 אחוז הנחה, זה המחיר הרגיל שהייתם משלמים גם בלי המבצע ה"מיוחד". מוכרים מסוימים מנצלים את התקופה שלפני החג ומעלים את המחירים, ואז באותו יום מציעים "הנחה גדולה", אך בפועל המחיר הסופי הוא המחיר שהיה ניתן לרכוש תמורתו גם ביום רגיל.

  1. ודאו כי קיים משלוח לישראל (ומהן העלויות – אם יש)

בדקו שהמוצר שאתם מעוניינים לרכוש אכן מגיע לישראל ומהן עלויות המשלוח. ייתכן מאוד כי תמצאו מבצע, הנחה או קופון מעניין אך תופתעו לגלות כי המוצר לא מגיע לישראל או לחילופין, יש עלויות משלוח נוספות על מחיר המוצר. ייתכן מאוד כי עלויות המשלוח יהיו גבוהות, כך שהמחיר הסופי כבר לא ישתלם לכם.

  1. זכרו את המיסים

זכרו כי קיימים מסי ייבוא אישי בעת רכישת מוצרים מחוץ לארץ. רכישות בסכום שעד 75 דולר פטורות ממס, מ-75 דולר ועד 500 דולר צריך לשלם מע"מ, ומעל 500 דולר יש גם מכס. לכן כאשר אתם בודקים את הנחות יום הרווקים הסיני, הכניסו למשוואה גם את עלויות המיסים. חשוב להבהיר כי המיסים חלים על המוצר ולא על המשלוח, למעט מקרים שבהם עלות המשלוח כלולה במחיר המוצר. תוכלו לקרוא הכל על המכס במדריך המלא

אתרים ומבצעים

במדריך זה מופיעים המבצעים הכלליים של אתרי המסחר האלקטרוני המובילים בעולם (בדרך כלל אתרים עם קשר לסין) שהשתתפו ביום הרווקים הסיני הקודם (2020).

אתרים אלו יוצרים עמוד ייעודי עבור היום הזה, ובו מופיע פירוט של המבצעים, הקופונים והדילים הטובים ביותר שניתן למצוא. במקרים מסוימים המבצעים עשויים להיות מוצגים בעמוד הראשי של האתר.

אתרי הקניות הסיניים מתאפיינים בדרך כלל במגוון מוצרים רחב מאוד. אתרים כמו עלי אקספרס, Amazon , ebay ו-JOOM, לדוגמה, הם למעשה קניונים און ליין, המציעים מבחר עצום של פריטים – מביגוד, דרך ריהוט גינה ועד למחשבים וטלפונים ניידים.

באתר עלי אקספרס נפתח דף קופונים מיוחד בו תוכלו כבר עכשיו להכנס ולבחור את הקופונים המתאימים לכם ולממשם ביום המכירות עצמו.

עם זאת ישנם גם אתרים סיניים מצוינים המתמחים בתחומים ספציפיים – אתרים כמו gearbest  מתמחים בתחומי המחשוב, הטאבלטים, הטלפונים הניידים, הגאדג'טים, הרחפנים ושואבי האבק הרובוטיים (בין היתר), ובמקרים רבים ניתן למצוא בהם את המבצעים הטובים ביותר למוצרים בתחום ההתמחות שלהם.

מעדיפים לקנות באתרים בשפה העברית? אתר zipy.co.il מאפשר לקנות באתר עלי אקספרס בעברית, ומציג את מבצעי יום הרווקים הסיני בחלק מהאתרים – כשהמחירים לכל המוצרים מופיעים בשקלים. גם KSP ו- ivory הישראלים מציעים מבצעים מיוחדים ליום הרווקים הסיני.

לדף המבצעים המעודכנים בעלי אקספרס ליום הרווקים 2021 – לחצו כאן

עוד מדריכים בנושא:

בלאק פריידי – מה כדאי לקנות ואיפה?

סייבר מאנדיי – מה כדאי לקנות ואיפה?

*הדף מתעדכן באופן קבוע