חדשות    

יס תציע לראשונה שירות טריפל

yes תספק לראשונה שירות טריפל עם בזק ובינלאומי בעלות 299 שקל לחודש

יס ובזק בינלאומי, שתי החברות הבנות של בזק, דיווחו על שירות טריפל משותף שבו יהיה ניתן לקבל בחבילה אחת שירות טלוויזיה, אינטרנט במהירות 100 מגה (תשתית וספק) וטלפון ביתי.

יהיו שני מסלולים לקבלת טריפל: המסלול הראשון יהיה לפי המסלול של יס: לקוחות חדשים ישלמו החל מ-139 שקל לחודש, לשלושה חודשים ראשונים.  מהחודש הרביעי יעלה המחיר ל-299 שקל לחודש. לקוחות קיימים שיבחרו להצטרף לטריפל ישלמו 229 שקל לשלושת החודשים הראשונים.

המסלול השני יהיה מבוסס על שירות הטללויזיה של סטינג:  החל מ-99 שקל לחודש  לשלושת החודשים הראשונים ואח"כ 199 שקל לחודש.  תתווסף עלות התקנה של 99 שקל למי שאין ברשותו תשתית בזק.

עד עתה הן בשל מגבלות תחרות והן בשל מאבקים פנימיים לא ניתן בבזק וביס שירות טריפל, אף שקיים אצצל המתחרות הוט ופרטנר שהופך אותן לאטרקטיביות יותר

בשנה האחרונה החלו מהלכים בחברות הבנות השונות  ליצירת סינרגיה בין יס, פלאפון ובזק בינלאומי. שלוש החברות מנוהלות כיום תחת מטה אחד בהובלת המנכ"ל לאחר שהשבוע  נחתם הסכם עם עובדי בזק בינלאומי – שמנעו עד כה שיתופי פעולה משמעותיים כאלה – החברות הודיעו היום על המהלך הנוכחי של טריפל ביס .

רן גוראון, מנכ"ל החברות הבנות בבזק מסר : "שיתוף הפעולה בין yes ובזק בינלאומי מאפשר לנו לתת יותר ללקוחותינו הקיימים והפוטנציאליים, כשאנו מייצרים עבורם פתרונות המותאמים למצב שוק התקשורת וצרכי הלקוח, ובהם סל מוצרים מלא של המותגים המובילים בשוק, הכל תחת קורת גג אחת".

כיום קיים טריפל עם שירותי הטלוויזיה של סטינג אך לא  עם יס. השירות של סטינג חסר את מרבית הערוצים של יס וכן זכה לביקורת עקב שיהוי והיתקעות של הערוצים החיים, כך שזו בשורה משמחת למנויי יס ובזק שיוכלו לראות טלוויזיה  ולגלוש בחופשיות.

בזק – איך הרכישה של YES משפיעה על הדוחות?