חדשות    

לאומי נגד לאומי קארד: מתחרים על ביטוח נסיעות לחו"ל

 ביטוח הנסיעות אינו מותנה נכון לעכשיו בלקיחת הכרטיס לחו"ל. זה עשוי להשתנות עם כניסת לאומי לתחרות .

 לאומי יחתום  על הסכם מול חברת הביטוח AIG שתספק ביטוח נסיעות לחו"ל למחזיקי כרטיס האשראי הבנקאי של לאומי. גם לאומי קארד מחזיקה בהסכם מול AIG לביטוח נסיעות לחו"ל.

לאומי גם  מנהל משא ומתן עם AIG לספק לחברת הביטוח את שירותי תשלום התביעות ללקוחות שלה דרך אפליקציית התשלומים פפר פיי.

כך מתהווה תחרות על הלקוחות הנוסעים לחו"ל.לפני הנסיעה הלקוח יוכל לבדוק את הצעות כרטיסי האשראי ולבחור את ההצעה הטובה ביותר. כיום חברות האשראי מציעות ביטוח חינמי לחמישה ימים, ואחריהם הן גובות תעריף ביטוח על בסיס יומי.

בניגוד להטבות טרום־טיסה שמציעות כיום חברות כרטיסי האשראי, כמו כניסה חינמית לטרקלין שמותנית בהצגה פיזית של כרטיס האשראי   ביטוח הנסיעות אינו מותנה נכון לעכשיו בלקיחת הכרטיס לחו"ל. זה עשוי להשתנות עם כניסת לאומי לתחרות .

ההטבות שעד כה לאומי קארד סיפקה ללקוחות בנק לאומי (כמו כניסות לאטרקציות וכן הלאה) עם כרטיס אשראי בנקאי יתבטלו . לאומי קארד תיקרא מעתה "מקס", ותציע את ההטבות שלה רק למחזיקי הכרטיס החוץ־בנקאי.

לאומי קארד תספק רק את שירותי התפעול של הנפקת הכרטיס הבנקאי של לאומי.  הלקוחות של לאומי שינפיקו מעתה כרטיס אשראי בנקאי יחזיקו בכרטיס שכבר לא יכונה "לאומי קארד", אך עדיין לא נבחר לו שם, והם ייהנו מהמועדון צרכנות של הבנק.

לאומי מעוניין  שהלקוחות ישתמשו רק בכרטיס הבנקאי ולא יתפתו להטבות שמציעים הכרטיסים החוץ־בנקאיים, בדגש על הכרטיסים שמנפיקים מועדוני הלקוחות הגדולים כמו שופרסל, פוקס, אל על ואחרים.

לרוב ההטבות הללו מותנות בשימוש מינימלי בכרטיס על בסיס חודשי. , ובלאומי גם צפויים להשיק חבילה כזו. אחת ההטבות בה תהיה ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים מועדפים.

הבנקים אגרסיביים בשיווק הלוואות – קנסות ללאומי קארד ודיסקונט