לימודים    

לימודי UX/ UI חוויית משתמש – איפה לומדים וכמה מרוויחים

UX או UI  הוא התמקדות בחוויית המשתמש באתר ובאינטראקציה שלו עם הממשק. בעוד פעם העיסוק בפיתוח לא כלל את הנוחות של המשתמש, את המראה העיצובי או טקסטים מזמנים יותר, כיום כבר מוכח שאתר עם חוויית משתמש נוחה מצליח יותר. שני התחומים עוסקים בחווית משתמש ובאפיון ממשק.

המטרה העיקרית של התחום היא להפוך את הניוד של המשתמש באתר לנוח יותר, ובתוך כך  לקדם את העסק. כל הקורסים כוללים גם התנסות מעשית.

מה לומדים

הדגש בלימודים הרחבים הוא בעיקר על שלושה תחומים, עיצוב, פיתוח אתרים ופסיכולוגיה. לכן לומדים אפיון ממשק, כלים עיצוביים אפקטיביים ומחקר. כמו כן לומדים על הכלים המובילים בתחום  כמו AXURE ו-ADOBE XD

למי מיועד

ברוב הקורסים קהל היעד הוא אנשים שעוסקים בפיתוח אתרים או בתחזוקת אתרי אינטרנט, אפליקציות, מובייל וכדומה ובראש ובראשונה מעצבי אתרים ומפתחים. הוא רלוונטי גם למקדמי אתרים, מפתחי מוצר, כותבים טכניים ועוד.

זמן לימוד

זמן לימוד משתנה מגוף לימוד למשנהו בהתאם להתעמקות בחומר, אפשר למצוא  בין 40 שעות אקדמיות ל-130 אקדמיות לקורס.

איפה לומדים

בין המקומות שבהם אפשר ללמוד : ג'ון ברייס, נטקראפאט, האקר פור יו, הטכניון, create, חשיפה של האוניברסיטה הפתוחה. כמו כן אפשר ללמוד בדגש על עיצוב בשנקר ובסטודיואים קטנים יותר המתמחים בלימוד עיצוב לאתרים ועיצוב גרפי.

עלות הקורס

עלות הקורס 10,000-20,000 שקל

אפשרויות תעסוקה

התחום מתחלק לכמה אפשרויות עיקריות: כמפתחי מוצרים בדגש על חווית משתמש, עיצוב ופיתוח ממשק, אסטרטגיית תוכן, חוקרים ובודקים. אפשר להשתלב בחברה בונה אתרים או המציעה שירותים לאתרים, אפשר להשתלב באתר תוכן או מסחרי של חברה, וכמו כן אפשר לעבוד כעצמאי.

ההבדל בין UX ל-UI

מעצבי UI מתמקדים בעיקר בפן העצובי, בעוד מעצבי ומפתחי UX עוסקים יותר במחקר. UX -תייחס יותר לשלב התכנוני ו UI לעיצוב בפועל.

שכר

מעצבי חוויית משתמש בחברות בינלאומיות מרוויחים כיום 12 אלף שקל עד 15 אלף שקל. עם העלייה בניסיון ולתפקידים בכירים יותר מגיעים אף לשכר של 20,000 שקל ומעלה

ניהול קמפיין PPC – לימודים וקריירה

סוד הקריירה של ביל גייטס: אל תנוחו

לימודי משפטים – כל מה שצריך לדעת