חדשות    

לקראת האירוויזיון: תחנות אופניים ניידות

לטובת תיירי האירוויזיון עיריית תל אביב מציבה תחנות עגינת אופניים שיגיעו אליהם

חברת השכרת האופניים תל־אופן תציב עמדות עגינה ניידות ברחבי תל־אביב עבור  התיירים והמבקרים שיגיעו לאירועי האירווויזיון. אלו יהיו עמדות חדשות שיתווספו לתחנות העגינה הקבועות של שירות האופניים להשכרה, הם יוכלו להחזיר את הקורקינט בתום האירוע שבו ירצו להשתתף.

להבדיל משירותי הקורקינטים החשמליים, שמושארים על המדרכות, בתל אופן העמדות קבועות. התחנות הניידות נועדו להגביר את הגמישות בשירות.

לדברי פרדי קלו, מנכ"ל FSM, מפעילת תל־אופן, "התחנות הניידות ישפרו את חוויית הלקוח של אלפי המבקרים בעיר לרגל האירוויזיון, בעיקר במתחם המיוחד שימוקם בצמוד לאקספו בגני התערוכה ובו תתקיימנה החזרות והופעות חצאי הגמר והגמר".בחברה שוקלים להציב אותן בעמדות נוספות, דוגמת שוק לוינסקי או שוק הכרמל.

התחנות הניידות, שפותחו ביחד עם חברת קונסיסט, יעברו בין האירועים השונים ברחבי העיר. מבקרים יוכלו לבחור בין מספר סוגים של מינויים – באמצעות האפליקציה של תל־אופן, באתר המיזם או בתחנות תל־אופן עצמן – ובסיום ההשכרה הראשונה תפיק עבורם התחנה הניידת כרטיס ברקוד שיאפשר להם לשחרר ולקחת אופניים במהירות וביעילות בפעמים הבאות.

תומר דרורי, מנהל חטיבת הפיתוח בקונסיסט, אמר כי "אנחנו רואים כזכות גדולה ליישם את יכולות הפיתוח שבנינו במהלך עשרות שנות פעילות לטובת מיזמים חשובים בתחום התחבורה השיתופית, כמו תל אופן".

כיוון שאין תחבורה ציבורית ענפה בישראל, נסיעה ברכב פרטי לגני התערוכה גם כך היא סיוט והביקוש לקורקינטים צפוי לגדול ולהקטין מאוד את ההיצע, זהו פתרון די נוח להגעה לאירועי האירוויזיון ולהתניידות סביבו.

פרידזון – הרווח הנקי עלה ל-2.3 מיליון שקל; מיזם תל אופן עבר לרווח תפעולי של 400 אלף שקל

קורקינטים חשמליים – בקרוב גם דרך רב קו?

איך לשריין קורקינט באפליקציית ליים