רכב ותחבורה    

איך לשריין קורקינט באפליקציית ליים

מעודכן ל-04/2019

גם בליים אפשר עכשיו לשריין קורקינטים מראש. איך עושים את זה?

ליים, חברת הקורקינטים השיתופיים, משיקה שירות חדש וישראל תהיה המדינה הראשונה שתזכה לו. השירות החדש יאפשר לשריין מראש קורקינט דרך האפליקציה ולשמור אותו למשך 15 דקות מרגע ההזמנה.

תל-אביב כבר עכשיו מוצפת קורקינטים של יותר משלוש יצרניות, ובכל זאת  הביקוש גדול מההיצע, ופעמים רבות צרכנים מוצאים את עצמם ללא קורקינטים זמינים, או עם קורקינטים לא טעונים או ושלל תקלות טכניות. האפשרות לשריין את הכלי מראש מקלה את התהליך

"בעקבות פידבקים מהמשתמשים על הצורך שלהם בפתרון שיבטיח המצאות של הקורקינט במקום בו הוא מופיע על המפה בדיוק בזמן ההגעה אליו, יצרנו את האופציה להזמין את הקורקינט מראש. העובדה שישראל נבחרה להיות המדינה הראשונה בעולם בה מושק השירות, מצביעה על החשיבות שליים רואה בשוק הישראלי כשוק המאמץ טכנולוגיות וכמוביל בתחום התחבורה השיתופית", אמריניב גודר, מנכ"ל החברה בישראל.

איתור הקורקינט נעשה על גבי המפה באפליקציית ליים, ולאחר מכן יש לבחור את הקורקינט הרצוי כדי לשמור אותו. לאחר לחיצה על אפשרות "שמור" תיפתח תיבת דו-שיח בו המשתמש יתבקש לאשר את הבקשה. בסיום התהליך הקורקינט יישמר עד 15 דקות מרגע הפעלת השירות.

בשלב הראשון השירות הוא למשתמשי IOS בלבד, אך בעתיד ייפתח השירות גם למשתמשי אנדרואיד.

מחיר השימוש בקרב כל השחקניות זהה: 5 שקלים להזמנת הרכיבה ועוד חצי שקל לכל דקת שימוש.

בתחילת פברואר פרסה Lime, חברת הקורקינטים השיתופיים מארה"ב, מאות כלים באזור תל-אביב. בכך היא הצטרפה למתחרה מארה"ב Bird, שהגיעה עוד באוגוסט לישראל; ול-Wind, שהשיקה את השירות כמה חודשים אחריה. האחרונה להשיק את השירות היא חברת ליאו הישראלית. ליאו הישראלית גם מציעה שריון של 15 דקות  מראש.

בתל-אביב לבדה יש למעלה מ-2,000 כלים של כל החברות. לקראת האירוויזיון פנתה עיריית תל-אביב לכל החברות בבקשה לעבות את ההיצע שיוכל לספק מענה לאלפי התיירים שצפויים להגיע לישראל.

קורקינטים בתל אביב – הכל על אפליקציות הקורקינטים החשמליים

גניבות בקורקינטים של ליאו

חברת הקורקינטים LEO סגרה הסכם עם איתוראן

השנה הראשונה של אפליקציות הקורקינטים – האם זה יהיה רווחי?