חדשות    

ספוטיפיי תספק שלושה חודשי פרימיום בחינם

ספוטיפיי, שירות המוזיקה הפופולרי,  מציע בעולם כולל ישראל את תוכנית הפרימיום ל-30 יום בחינם, אולם החברה דיווחה  כי היא מרחיבה את זמן השימוש וההתנסות ללא תשלום ל-90 יום.

שווי ההטבה  כ-60 שקלים, והיא זמינה לכלל המשתמשים החינמיים והמשלמים. לא מדובר במבצע חדש אל בתוכנית ברירת המחדל החדשה למי שבוחר לשלם על מינוי פרימיום. תוכנית הפרימים כוללת דילוג לא מוגבל על שירים, ניגון כל שיר בקטלוג, בחירת איכות האזנה, הסרת הפרסומות והאזנה במצב לא מקוון.

לספוטיפי יותר מ- 100 מיליון מנויים משלמים ברחבי העולם, זאת מתוך כ-220 מיליון מנויים. כלומר כמעט מחצית מהמנויים משלמים באופן קבוע וחודשי. לשירות יש כיום מגוון של 50 מיליון שירים ו-450 אלף פודקאסטים.

אלכס נורסטרום, סמנכ״ל בספוטיפיי ומנהל שירות הפרימיום בספוטיפיי: ״האזנה למוזיקה ולפודקאסטים ממלאים תפקיד חשוב בחיי היום-יום של כולנו, לכן רצינו להעניק למשתמשים שלנו שלושה חודשים מלאים של חווית הפרימיום של ספוטיפיי. מתוך ההבנה שלוקח זמן להנות מחווית הפרימיום המלאה ומכל הפיצ׳רים שהיא מציעה ואנחנו נרגשים לאפשר למשתמשים שלנו גישה חינמית ואת האפשרות להתאהב ביותר מ-50 מיליון שירים, מיליארדי פלייליסטים ו-450,000 פודקאסטים – בחינם״.

מדובר בבשורות טובות גם לישראלים, שלאחרונה דווח שספוטפיי מונעת מישראלים את השירות המשפחתי החוסך  מאות שקלים בשנה. המודל דומה למודל של נטפליקס. במינוי המשפחתי, כל בני המשפחה מקבלים חשבונות מופרדים לחלוטין, ולכל אחד יש את ההגדרות, הפלייליסטים, השירים, ההמלצות והמידע שלו, וכבונוס, החיוב החודשי מגיע בחשבונית אחת.

בארצות הברית עלות חודש בשירות הפרימיום של ספוטיפיי עומדת על 10 דולרים, יותר ממחיר המינוי בישראל. אך בארצות הברית, כמו בעוד מדינות, ספוטיפיי מציעה את התוכנית המשפחתית שלה ב-15 דולרים שהם כ-50 שקלים.

לא רק ספוטיפיי ואפל: גם אמזון משיקה שירות סטרימינג מוזיקה חדש, ובחינם

אפל סטרימינג עקף את ספוטיפיי במספר המנויים בארצות הברית