חדשות    

עוזרת הבית שגנבה מהשופטים יצאה בזול

בית משפט; צילום דוברות

גם השופטים לא חסינים מגניבות. עוזרת ניקיון שעבדה אצל שופטים ועורכי הדין בצפון הארץ גנבה במשך חודשים דברים יקרי ערך, כולל מזומנים, בשמים ותכשיטים

העוזרת הגיעה באמצעות המלצות. היא גבתה כמו רוב העוזרות 50 שקל לשעה. לאחר שדרשה העלאה גילו חמש נשות השופטים שאצל כולן נעלמו מזומנים ותכשיטים. אלו חשדו בעוזרת והתקינו מצלמות.

לאחר המצלמות שכרו חוקר פרטי שהטמין דולרים ותכשיטים בארון הבגדים בחדר השינה בביתו  של שופט כדי לפתות את העוזרת. והעוזרת נפלה בפיתיון במהרה. החוקר הפרטי תפס אותה כשהיא גונבת 100 דולר, 200 שקל ומטבע זהב יקר ערך. לאחר התעמתות עם החוקר החזירה את הכספים. עם זאת, הנשים המשיכו לשכור את העוזרת, כדי לתפוס אותה גם אצלן.

לאחר שהוגשו חמש תלונות נגד העוזרת על ידי נשות השופטים והיא נחקרה כמה פעמים בתחנת המשטרה. בעדותה של העוזרת במשטרה היא טוענת שהחליטה להפסיק לעבוד אצל המתלוננות משום שסירבו לשלם לה את התנאים שביקשה מהם.

העוזרת רק הודתה באחד המקרים כאשר נתפסה על ידי החוקר הפרטי השיב לו את הכסף שגנבה. היא הודתה רק בחלק מהגניבות. אחת המתלוננות העידה שערך התכשיטים שעל פי החשד העוזרת גנבה ממנה הוא כ-30 אלף שקל אבל היא לא ביטחה אותם. לשכת התביעות במשטרה הגישה נגד העוזרת כתב אישום לבית המשפט השלום בנתניה בגין עבירות של גניבה.

סנגוריה של העוזרת, עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'י ביקשו מבית המשפט שלא להחמיר בעונשה ולהתחשב בנסיבות חייה המורכבות, על כך שהביעה חרטה וצער על מעשיה ושהחלה בהליך לשיקום חייה.

השופטת מירב גרינברג גזרה על העוזרת ארבעה חודשי מאסר על תנאי, 220 שעות שירות לתועלת הציבור ופיצוי של 1,000 שקל לכל אחד מהמתלוננים.

גזר הדין זכה לביקורת בשל קלותו ומשום שהעוזרת חיה חיים טובים ועשירים, לטענת המתלוננים.

רקפת רוסק-עמינח – הבנקאית היעילה או האגרסיבית?

כמה עולה להחזיק בית פרטי