מובייל וגאדג'טים    

עולם הגיימינג של נטפליקס: החברה תפתח משחקים לפי סדרות המקור שלה

מעודכן ל-06/2019

נטפליקס הודיעה על שלושה משחקים ראשונים המבוססים על הסדרות האהבות, בין המשחקים: Stranger Things 3: The Game

נטפליקס הודיעה כי היא נכנסת לתחום הגיימינג ומפתחת משחקים בהשראת סדרות המקור שלה. בפאנל בשם "להחיות את הסדרות האהובות שלך: פיתוח סדרות המקור של נטפליקס למשחקי וידיאו" בכנס E3 החברה הודיעה כי היא עובדת עם מפתחי משחקים חיצוניים וכן עם גיימרים כדי לפתח את המשחקים.

המשחקים שנטפליקס הכריזה שיושקו הם "Stranger Things 3: The Game", משחק הרפתקאות במסגרתו המשתמשים יגלמו את אחת הדמויות בסדרה שיושק כבר בחודש הבא; "The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics", משחק טקטיקות במסגרתו השחקנים יגייסו צבא של דמויות בתוך עולם פנטזיה ויפקדו עליהם במשך 80 קרבות, אשר צפוי להיות זמין בנובמבר השנה; ו-"Stranger Things: Mobile Game", משחק RPG לסלולר שיושק בשנה הבאה ויאפשר לשחקנים לפעול יחד עם שחקנים נוספים.

עוד הודיעה נטפליקס כי דמויות ועולמות מסדרות וסרטי המקור שלה ישולבו גם במשחקים קיימים כמו Roblox ,Ubisoft ו-Behavior Interactive.

נטפליקס מצטרפת לענקיות טכנולוגיה אחרות כמו מיקרוסופט וגוגל שהודיעו על פיתוחים בתחום הגיימינג במסגרתם ישיקו שירותי סטרימינג של גיימינג לענן – xCloud של מיקרוסופט וסטדיה של גוגל.

כל המשחקים של נטפליקס

Stranger Things 3: The Game
זמין ב: Nintendo Switch, Xbox One, PlayStation 4, PC, Mac, אנדרואיד ו- iOS – דיגיטלי בלבד
תאריך ההשקה: 4 ביולי 2019
שווקים: כל העולם
משחק הרפתקאות עם צורת משחק מודרנית. שחקנים יוכלו להתחבר עם חבר ולחקור את העולם של הוקינס, לפתור פאזלים ולצאת לקרב נגד ה-Flayer Mind כאחד מ-12 הדמויות בסדרה.

 

The Dark Crystal: Age of Resistance Tactics
זמין ב: Nintendo Switch, Xbox One, PlayStation 4, PC ו-Mac – דיגיטלי בלבד
תאריך ההשקה: נובמבר 2019
שווקים: כל העולם

משחק טקטיקות המבוסס על תורות שבו השחקנים צריכים לגייס צבא של דמויות ויצורים מכל רחבי עולם הפנטזיה של ת'רה ויפקדו עליהם באסטרטגיות ביותר מ-80 קרבות.

 

Upcoming Stranger Things: Mobile Game
זמין ב- Android ו-iOS – דיגיטלי בלבד
תאריך ההשקה: 2020
משחק סלולר חדש המבוסס על עולם הסדרה Stranger Things אשר יושק בשנת 2020. משחק RPG/פאזל המבוסס מיקום יאפשר לשחקנים לחקור את סביבתם במהלך היומיום ולעבוד יחד עם שחקנים אחרים בכדי להתגבר על הרוע

אפליקציית נטפליקס – המדריך המלא: מסלולים, תכנים, מחירים, מבצעים וטיפים

לקוחות סלקום טי וי יוכלו לצפות דרכה בנטפליקס

נטפליקס מגדילה מנויים ורווח אך התחזיות פסימיות