חדשות    

פוקס ועדיקה סוגרות את כל החנויות עד הודעה חדשה

פוקס קרדיט צילום יחצ

אמש הודיעה קבוצת פוקס כי היא סוגרת זמנית את כל חנויותיה. ההחלטה הגיעה לאחר הנחיית ראש הממשלה ממוצ"ש שלפיה יש לסגור קניונים וחנויות ולהגביל התקהלויות לעשרה אנשים, כדי לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה. חברת עדיקה משביתה את הפעילות של תשעת הסניפים הפועלים בקניונים ומוציאה את כל 500 העובדים לחופשה ללא תשלום. קניונים ורשתות אופנה ומזון הודיעו אמש כי יסגרו חנויות לתקופה של מספר שבועות. ביג ודיזנגוף סנטר למשל פועלים חלקית

פוקס הודיעה לבורסה כי כל הרשתות שבשליטתה יסגרו את חנויותיהן. בין היתר מדובר ברשתות פוקס, פוקס הום, מנגו, אורבן אאוטפיטרס, איירי, ללין, אמריקן איגל, דה צ'ילדרנס פלייס, נייקי, פוט לוקר, סאקס, אנתרופולוג'י, פרי פיפל, קוויקסילבר, בורדריידרס ובילבונג . אתרי הסחר המקוון טרמינל x ופוקס הום, ימשיכו לפעול כרגיל, כמו גם 30 מחנויות רשת שילב ואתר האינטרנט שלה.

גם  הראל ויזל, מנכ"ל ודירקטור בחברה ומבעלי השליטה בה, הודיע לחברה כי הוא מוותר בשלב זה על תשלום משכורתו החודשית החל מהתשלום בגין המחצית השנייה של חודש מרץ 2020, אף שימשיך לעבוד.

מההודעה לבורסה עולה כי "בנסיבות הקיימות, בהתבסס על המידע הפומבי הקיים נכון למועד זה, לרבות הצפי על פי הדיווחים בתקשורת להתמשכות והחמרה בהתפשטות הנגיף ומגבלות כאמור, ההשלכות על פעילות הקבוצה עלולות להיות בעלות השפעה שלילית מהותית. החברה נוקטת את כל האמצעים להקטנת הנזק הכלכלי כדי  לשמר את יציבות הקבוצה ועוצמתה.

בנוסף, לאור המצב בשווקים ואי הוודאות בתקופה זו, דירקטוריון החברה החליט להקפיא את חלוקת הדיבידנד שהוכרז ביום 11 במרץ 2020, עד להתבהרות הדברים.

בנוסף בסוף השבוע קבוצת פוקס  הודיעה שהיא מתכוונת לבטל את הוראות הקבע לקניונים ולהקפיא את תשלומי דמי השכירות ודמי הניהול החל מ-1 באפריל 2020. בעולם חנויות זארה נסגרו תבספרד, נייקי סוגרת חנויות בארצות הברית ובאירופה. גם בארץ קסטרו וזארה הודיעו שסוגרות שעריהן.

אמזון מציעה לישראלים החזר משלוח חינם הביתה או לחנויות הנוחות

השמים הם הגבול: חנויות הדיוטי פרי הטובות בעולם

רשתות האופנה סוגרות שעריהן ומוציאות עובדים לחל"ת