עסקים קטנים    

פרסום בטאבולה, איך זה עובד, כמה עולה – טיפים למתחילים

מעודכן ל-07/2019

שתי הפלטפורמות הגדולות לשיווק תוכן הן אאוטבריין וטאבולה, שתיהן ישראליות,  וטאבולה ותיקה יותר רק בשנה. עם זאת, היא מפרסמת ביותר אתרים ובארץ בשני אתרי התוכן הגדולים ynet וואללה.

השיטה היא אותה שיטה: כשאתם מגיעים לאתרי החדשות הגדולים ולוחצים על קראו עוד, כתבות מרחבי הרשת, תוכן שיווקי ועוד. כתבות אלו הן כתבות שכותבים המפרסמים של טאבולה כדי שתזין אותן באתרי התוכן הגדולים. שיטה זו נחשבת לשיטה איכותית יותר בשיעורי המרה, מציגה תדמית מקצוענית ומוסיפה מקורות גדולים  ובעלי חשיבותלאתר שלכם.

איך הפרסום בטאבולה עובד

בטאבולה לפתוח חשבון קצת מסובך יותר מפלטפורמות אחרות,  ואפילו קצת מיושן. האפשרות המומלצת לפנות בקישור כדי שנציג יחזור אליכם. אפשרות אחרת  היא דרך אשף ההתקנה. הליך קצת ארוך.

לאחר שנפתח החשבון פתיחת הקמפיין פשוטה יותר. לוחצים על campaign managment. ואז על + New Campaign.

אם אתם חברת פרסום תוכלו לבחור את הלקוח, שם גם מוסיפים את שם הקמפיין, את טקסט המיתוג שיופיע תחת הכותרת והכתבה של התמונה וב-marketing objective כותבים את מטרת הפרויקט.

לאחר מכן עוברים לתזמון הכתבות והקמפיין, מתי הכתבות יופיעו ומה אורך הקמפיין. את זה עושים ב-timeframe.את הטירגוט של הקהל בוחרים באמצעות Campaign Targeting. בדומה לאאוטבריין, אין הרבה אפשרויות ואפשר לבחור את המכשירים שבהם הכתבות יפורסמו. היום אין באמת סיבה להבחין ביניהם. אז כבר תוכלו לנהל את התקציב, כולל אפשרות bid – המחיר הגבוה ביותר. יש גם אפשרות לאופטימיזציה.

ניתוח מידע

כמו באאוטבריין גם כאן אפשר לעקוב אחרי מקורות הגולשים. את זה עושים באמצעות הטמעת קוד UTM. אם אתם לא יודעים כיצד עושים את זה, כדאי להיעזר במישהו שמבין.

עיצוב המודעה

המסך האחרון בסוף הוספת הקמפיין הוא  מסך הוספת הקישור ועיצוב המודעה. מוסיפים את הקישור ולאחר מכן מוסיפים תמונה וכותרת. כדאי לבחור כמה תמונות וכמה כותרות, כדי לבדוק מה עובד הכי טוב.

תוכן

בניגוד לאאוטבריין, בטאבולה אפשר גם לבחור בין התכנים, תוכן שיווקי או תוכן אינפורמטיבי. המומחים בענף ממליצים לשלב בין השניים ולהוסיף טופס ליצירת קשר.

שימו לב שתכנים פוגעניים, תכנים הקשורים להימורים, לתעשיית המין ושאר תעשיות לא חוקיות אסורים.

איך לפרסם מודעה מוצלחת

מודעה ותמונה מוצלחת קשורות למטרות שלכם. אם המטרה שלכם היא להביא טראפיק, כותרת ותמונה מושכת יעשו את העבודה, אבל כדי להגדיל את אחוזי הקנייה עדיפה כותרת אינפורמטיבית ותמונה המתארת את המוצר נאמנה.

שימו לב שהכתבה צריכה להיות קריאה, ברורה ואמינה.

מחיר

המחיר האפשרי  הוא פר קליק או לפי חשיפה או לפי תקציב קמפיין. מחיר קמפיין הוא  מינימום 75 דולר ליום ו-1500 דולר לחודש

פרסום באאוטבריין – איך זה עובד וכמה עולה, טיפים למתחילים

רכישה: טאבולה רוכשת חטיבה של סלטיק הישראלית

פרסום באינטרנט עובד – מדריך למתחילים