חדשות    

רכישה: טאבולה רוכשת חטיבה של סלטיק הישראלית

 הסכום לא ידוע, אך זו לא החברה הישראלית הראשונה שטאבולה מתעניינת בה

טאבולה, ענקית המלצות התוכן והמתחרה של אאוטבריין, רוכשת את חטיבת טסארט מחברת סלטיק, הישראלית. טרם ידוע סכום הרכישה. לפי ההסכם תקבל טאבולה את הפעילות של סלטיק בתחום החדשות וזה יצטרף לניוז פיד של טאבולה. חלק מעובדי החטיבה יצטרפו לטאבולה על פי ההסכם.

פעילות החדשות של טאבולה כיום נמצאת אצל  מספר רב של יצרניות טלפון הכוללות את ZTE ו-VIVO הסיניות. החיבור לחטיבה של חברת סלטיק  יוביל את הניוז פיד  לשורה של ספקיות תקשורת מובילות, מפתחי אפליקציות ויצרניות מכשירים אחרים.

מאדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה,  נמסר:"השילוב של מפיצים מהדרג הראשון, הדאטה וטכנולוגיות הלימוד שלנו מאפשרים לתת למשתמשים שלנו תוכן מותאם אישית ברמה הגבוהה ביותר. הטכנולוגיה שאנחנו רוכשים כעת היתה בשימוש של ספקי תקשורת מובילים ועכשיו, בשילוב עם המערכות שלנו, נוכל לספק פלטפורמה בעלת ערך גבוה יותר לאותם קוראים".

מרונן דניאל מנכ"ל ומייסד משותף של סלטיק, נמסר: "הצוות שלנו פיתח מוצר ברמה הגבוהה ביותר שפועל אצל 50 מפעילים סלולריים ויצרני מכשירים בכל העולם והיה בשימוש של עשרות מיליונים של משתמשים בכל חודש. הגענו לשלב שהטכנולוגיה דורשת השקעה משמעותית כדי להביא את המוצר לדרגה הבאה שלו ולכן החיבור עם טאבולה יאפשר למוצר הזה להגשים את הייעוד שלו".

טאבולה כבר ביצעה רכישות בישראל כשרכשה את חברת קונברט הפעילה בתחומי הוידאו ואת קומרס סיינס העוסקת בתחומי הפרסונליזציה.

בנוסף, טאבולה תרכוש את מגזין סטארט – פלטפורמה שמחברת בין יצרני תוכן ליצרני אפליקציות. טאבולה מעוניינת להרחיב בכך את תחום המלצות התוכן מעבר לפלטפורמות התוכן השונות עמן היא עובדת – אל עבר ספקיות סלולר.

סטארט מספקת ליצרני מכשירים ומפעילי סלולר מידע על התנהגות משתמשים על פי הפעילות שלהם במסך הנעילה. לדברי החברה, לסטארט יותר מ-20 מיליון משתמשים בחודש

מנכל אאוטבריין מסביר למה היא יותר טובה מפייסבוק וגוגל