תוכן ממומן    

צריכים הלוואה במיידי ויש לכם נכס? קבוצת מור מסדרת לכם הלוואה בתנאי משכנתא בקלות ובמהירות!

Depositphotos

החיים המודרניים מייצרים הזדמנויות רבות אבל גם לא מעט מוקשים. אם אתם זקוקים לכסף מידי והבנק לא משתף אתכם פעולה, זהו כמובן עסק ביש. כך הדבר אם נפתח לכם תיק בלשכת ההוצאה לפועל, אם יש לכם BDI שלילי עקב מצבי עבר שמשפיעים גם על ההווה, אם אתם מתקשים להתמודד עם חובות קודמים שהצטברו או עם ההחזרים הגבוהים של משכנתא וגם כשאתם מבקשים משכנתא והבנק עונה בשלילה.

במידה ואתם בעלי נכס, תוכלו לקבל הלוואה בתנאים מעולים – תנאי משכנתא. בנוסף תוכלו לקבל את הכסף בקלות, ועוד יותר חשוב, במהירות. איך? לפניכם כל הפרטים.

האנשים שעבורם הלוואה כנגד נכס היא פתרון אידיאלי

במקרים שבהם הבנק לא מוכן לעזור, קבוצת מור נכנסת לתמונה ומסייעת לכם. הפתרון הוא כאמור הלוואה כנגד נכס, וניתן לנצל אותו בכל מצב שיש בו צורך בקבלת סכום כסף משמעותי באופן מידי: למשל, אנשים שמנהלים הליך פשיטת רגל וזקוקים לכסף, אנשים שנקלעו למצוקה כלכלית, מי שמתקשים לעמוד בהחזרי משכנתא קיימת או נענו בשלילה כשביקשו משכנתא חדשה מהבנק.

הפתרון מיועד באופן טבעי לבעלי נכסים – בעלי דירות מגורים בכל מקום בארץ, בעלי חנויות (גדולות וגם קטנות, גם כן בכל רחבי ישראל), בעלי מגרשים ובעלי נדל"ן מסחרי מכל סוג שהוא.

היתרונות המשמעותיים של הלוואות לבעלי נכסים

הלוואה כנגד נכס מסייעת לכם כאמור במגוון רחב של מצבים ולכל מטרה שהיא, מסילוק חובות ועיקולים ועד להשלמת רכישות וליווי פרויקטים. הלוואה זו יכולה לשמש גם כהלוואת גישור, ובכל מקרה ניתן לדחות את תחילת ההחזרים החודשיים בשנה, כדי שיהיה לכם מרווח זמן לעמוד על הרגליים מבחינה פיננסית.

מאפיין בולט נוסף של ההלוואה שמארגנת לכם קבוצת מור הוא שהאישור העקרוני ניתן תוך עד 24 שעות בלבד. במצבים של אי ודאות ומתח עקב הקושי הכלכלי, זהו יתרון משמעותי שעוזר לכם לדעת שאתם על המסלול הנכון, בדרך ליציאה מהתסבוכת. כדי לקבל אישור עקרוני תתבקשו למלא שאלון ממוקד וקצר. לאחר האישור תיקבע פגישה – פרונטלית או בזום – עם נשות ואנשי המקצוע של מור. מטרת הפגישה היא להציג בפניכם את הפתרון שגובש עבורכם, ואם הוא יהיה מקובל עליכם תוך זמן קצר הכסף כבר ייכנס אל חשבון הבנק שלכם.

חשוב לציין כי אין דמי פתיחת תיק וכי התשלום עבור ארגון ההלוואה החיונית הוא רק לאחר הצלחה. כמו כן אתם לא נדרשים להציג ערבים, ודגש חשוב אחר הוא שההלוואה היא באישורו של משרד האוצר.

קבוצת מור – 100% אחריות

קושי כלכלי משמעותי מתורגם מיד לקושי נפשי, להתערערות של כל מערכות היחסים החשובות, לאובדן האמון (גם של האדם בעצמו וגם במערכת) ולמצוקות נוספות. סירוב של הבנק רק מגביר את המצוקה ועלול לגרום להשלכות קשות מאוד. נשות ואנשי המקצוע של קבוצת מור מבינים את המצב, ואת גודל האחריות המוטלת עליהם. באמצעות שיטות עבודה יעילות ומדויקות, בקיאות מקצועית וחיבור אל חברות ציבוריות גדולות שפועלות בשוק ההון ומחזיקות בקרנות מימון נדל"ן יכולה הקבוצה להציע גם הלוואה כנגד נכס וגם תוכנית כלכלית מקיפה – שתי ציפורים במכה אחת ובעיקר ליווי צמוד עד לקבלת הכסף ולהשגת שקט כלכלי חיוני. האחריות מייצרת גם מחויבות גבוהה, וחשוב להדגיש שהפתרון לא נועד רק לכבות שריפות אלא להוביל לאיזון כלכלי ויציבות ארוכת טווח. את כל אלה תוכלו לקבל תוך זמן קצר, מיד לאחר שתיצרו קשר.

 לייעוץ ראשוני חינם חייגו: 074-7695858
אתר החברה:   www.groupmor.co.il