שוק ההון    

קנדוק שבבעלות אינטרקיור חתמה על הסכם לשירותי ייצור ואריזה למוצרי הקנאביס הרפואי

שלמה שלו יור אינטרקיור

קנדוק, חברת הבת של אינטרקיור, התקשרה עם חברה ישראלית אשר תספק לה שירותי ייצור למגוון מוצרי הקנאביס הרפואי שלה המאושרים להפצה בישראל.

לחבר איתה התקשרה קנדוק יש מפעל בישראל לייצור מוצרי קנאביס לשימוש רפואי והיא בעלת רישיון ייצור מהיחידה לקנאביס רפואי.

מאינטרקיור נמסר כי לחברה יש גם רישיון מהיחידה לקנאביס רפואי לביצוע שירותי הפצה ושינוע של מוצרי קנאביס לשימוש רפואי בישראל – תקן GDP-IMC.

לפני מספר חודשים דיווחה אינטרקיור על רכישת הבעלות בחברת הקאנביס הפעילה קנדוק. אינטרקיור, העוסקת בהשקעות בחברות ביומד ומדעי החיים, הודיע כי תרכוש את החזקות מבעלי המניות הנוספים בקנדוק ותהפוך בכך לבעלת השליטה המלאה (100%), תמורת הקצאת מניות אינטרקיור.

על פי ההסכם תשתמש קנדוק בשירותי היצרן לצורך ייצור ואריזת מוצרי הקנאביס לשימוש רפואי הנושאים את שם המותגים של קנדוק לשם הפצתם לבתי מרקחת בישראל. בהמשך, במידה ויאושר ייצוא קנאביס לשימוש רפואי מישראל, תוכל קנדוק ליצאם להפצה בחו"ל.

משך תוקפו של ההסכם אינו מוגבל בזמן וכל צד רשאי לבטלו בהודעה מראש של 120 יום.

מאינטרקיור נמסר כי בכך משלימה קנדוק , אשר חוות הריבוי והגידול שלה הינן בעלות תקן IMC-GAP מהיק"ר לגידול וריבוי מוצרי קנאביס לשימוש רפואי – Grade Medical IMC ,אינטגרציה אנכית בכל שרשרת הערך בתחום פעילות הקנאביס לשימוש רפואי, הן על פי האסדרה הנוכחית והן על פי האסדרה החדשה.

מאינטרקיור נמסר כי קנדוק יכולה כבר היום, אם תחליט לעשות זאת, להעמיד חומרים המאושרים לייצוא, אם וכאשר יינתן אישור כזה

כמו כן נמסר, כי קנדוק יכולה לצבור מלאי של מוצרים מוגמרים, לקבל הזמנות עתידיות ולהתחיל לייצרן, ובכך לקצר את זמן האספקה מרגע פתיחת הייצוא ממדינת ישראל.

לקנדוק הסכמים עם שניים מבין שלושת מפעלי הייצור אשר הינם בעלי רישיון מהיק"ר לפעול לייצור מוצרי קנאביס רפואי על פי האסדרה הנוכחית והאסדרה החדשה, המאפשרים לה להפחית את תלותה ביצרן מסוים.

בנוסף לקנדוק, מחזיקה אינטרקיור כ- 17.25% בריגנרה, העוסקת במחקר ופיתוח שיטות טיפול חדשניות והנמצאת בניסוי שלב 3 במחלת עיניים וניסוי שלב 2 באלצהיימר ומחזיקה כ-9.3% בנובלוס המפתחת טכנולוגיה חדשנית המיועדת לשפר באופן משמעותי את תוצאות הטיפול בחולי סרטן, מסוגים שונים, תוך שימוש בתרופות ביולוגיות ממוקדות.