חדשות    

רמי לוי עובר לפרימיום? רוכש 35% ממאפיית טלר

בעל רשת קמעונאות הדיסקאונט רמי לוי, מבעלי שיווק ההשקמה, קופיקס ורשת הסלולר, נכנס לתחום פעילות חדש – מאפיית לחמי הבוטיק הירושלמית טלר. מאפיית טלר הקימה בנכס בבעלות לוי מפעל ללחמי בוטיק בישוב שילת בהשקעה של חמישה מיליון שקל. מדובר במפעל לחמים בשטח של כ-500 מ"ר ובסמוך לסניף שלו ביישוב. במפעל החדש חנות לחמי בוטיק לצרכן ובית קפה, וגם מכירה קמעונאית לבתי קפה, מסעדות ולמלונות.

כבר לפני שלוש שנים רכש בנו קובי 25% מהפעילות של לחם טלר. בחודשים האחרונים הגדיל את החזקותיו ל-35% לפי שווי חברה של קרוב ל-20 מיליון שקל. הפעם זה לא יהיה "לחם בשקל", אלא שירות שבו נמכרים מוצרי פרימיום ובהם לחמים, עוגות, עוגיות וכריכים.

מאז הרכישה של לוי ואברמזון-בניטה המאפייה התרחבה מאוד. "ראינו שמדובר במותג עם שם בירושלים ושאפשר להפוך אותו לעסק רחב יותר", אמרה אברמזון-בניטה.  היקף המכירות של המאפייה עומד לפי הערכות על כ-14 מיליון שקל לשנה. היא משווקת לכ-100 נקודות, ומעסיקה כ-70 עובדים. במקביל פועלת אברמזון-בניטה להרחיב גם את הפעילות הקמעונאית ומתכננת להקים עוד חנות מכירה בנכס נוסף של לוי במרכז המסחרי בישפרו.

ייתכן גם שמוצרי לוי יגיעו לשיווק השקמה.  לפי אברמזון-בניטה: "יכול להיות שנעשה קו ספציפי לסופרים שלו ולקופיקס, מה שיגדיל באופן משמעותי את המכירות".

ההסקה לא נעשית דרך החברה הציבורית אלא כעסקה  פרטית דרך הבן כאמור.

בסוף השבוע האחרון דיווחה קופיקס שבשליטת לוי על מו"מ לרכישת ארבעה סניפים של רשת שוויצריה הקטנה בסכום של כ-18 מיליון שקל. לפי הדיווח היקף המכירות בשנה קלנדרית של הפעילות הנרכשת עומד על כ-67 מיליון שקל. רשת שוויצריה הקטנה מונה כיום שש חנויות קמעונאיות, שתיים מתוכן בזכיינות וזאת לצד פעילות שיווק לרשתות אחרות. כאמור במסגרת העסקה לוי צפוי לרכוש רק את החנויות שבבעלות בערים בחולון, נתניה, רמת גן פתח תקווה, כשהשתיים שבזכיינות וממוקמות באשדוד ובדימונה ופעילות השיווק אינן מהוות חלק מהעסקה.

תרופות בזיל הזול? רמי לוי ימכור תרופות מרשם באינטרנט

רמי לוי יבנה את מתחם התעסוקה הראשון בגבעת שאול