מובייל וגאדג'טים    

שיאומי חשפה סמארטפון שכולו מסך

מעודכן ל-09/2019

שיאומי הסינית חשפה סמארטפון חדש עם עיצוב מיוחד:  כולו עטוף במסך למעט פס אחד לצורכי מצלמות.עיצוב זה נקרא Waterfall display.

המכשיר נקרא מי מיקס אלפאולו מצלמה חדשה מתוצרת סמסונג, עם חיישן בן 108 מגה-פיקסל. הרזולוציה בעולם האמיתי תעמוד על כ-27 מגה-פיקסל. כיוון שגם חלקו האחורי מסך, זה חוסך את מצמלת הסלפי.

מבחינת מפרט, המכשיר מצויד במעבד סנאפדרגון 855 פלוס, מודם 5G, זיכרון פעולה של 12 גיגה-בייט זכרון פעולה, 512 גיגה-בייט מרחב אחסון וסוללה בת 4,050 מיליאמפר-שעה. מ.

סדרת מיקס היא סדרה של עיצובים וטכנולוגיות חדשניים. כך חשפה לעולם את הסמארטפון הראשון עם עיצוב מסך ללא שוליים, אבל במקרה זה לעיצוב המיוחד יש מחיר, הסמארטפון הזה יהיה כנראה מאוד עדין, בעל חיי סוללה קצרים יחסית, יכלול בעיות כגון פרטיות, זיהוי טביעות אצבעות וגם אין פתרון לכיסוי.

מחירו הצפוי: כ-2,800 דולר או 20,000 יואן, כשיושק בדצמבר הקרוב. לא ידועים זמן ההשקה והמחיר בישראל.עם זאת, שיאומי מתכננים לו ייצור מוגבל בלבד ומגדירים אותו כ”מכשיר קונספט” – בדיוק כמו כל סדרת ה-Mix
לאחרונה הציגה החברה גם את ה-Mi 9 Pro, גרסה של מכשיר הדגל, שצוידה במודם 5G ומחירו עומד על כ-500 דולר, הטלפון הזול בעולם בעל תמיכה ברשתות תקשורת דור חמישי.

באירוע הושקו גם ד עם מכשירים אחרים של החברה כמו Mi 9 Pro ו-Mi Mix 5G