חדשות    

שכר יו"ר פרטנר: 85 אלף שקל על פחות מחצי משרה

חברת התקשורת פרטנר אישרה היום  (ד') תגמול ליו"ר הדירקטוריון, אסנת רונן. רונן החלה לשמש דירקטורית בחברה  מדצמבר 2009 ומונתה ליו"ר הדירקטוריון בנובמבר 2019, עם התפטרותו של אדם צ'זנוף. ועדת התגמול והדירקטוריון המליצו לבעלי המניות לאשר להעניק לרונן שכר חודשי קבוע בגובה 85 אלף שקל, עבור היקף משרה של 40%.

בהודעת פרטנר נכתב כי "גב' רונן מעורבת באופן פעיל בניהול החברה, הרבה מעבר להשתתפותה בישיבות הדירקטוריון וועדותיו. ועדת התגמול והדירקטוריון שקלו גורמים רבים, ביניהם מדיניות התגמול של החברה ונקודות השוואה קיימות (בנצ'מרק), תוך התחשבות בהשכלתה, כישוריה, מומחיותה וניסיונה והישגיה המקצועיים של גב' רונן, ובידיעה כי טובת החברה היא לשמר את גב' רונן כיו"ר הדירקטוריון ולתגמל אותה על תרומתה החשובה לחברה, במיוחד בתקופות מאתגרות אלה"

 כלל הדירקטורים יקבלו סכום שנתי של 180 אלף שקל ו-4,000 שקל לישיבה. עוד החברה מבקשת לאשר החזר "הוצאות סבירות" לדירקטורים, כמו דמי נסיעה במונית, והוצאות נסיעה בינלאומית – כרטיס טיסה במחלקת עסקים והוצאות שהייה במלון.

פרטנר, שמצפה להחלטת משרד התקשורת לגבי בקשת השליטה של האצ'יסון,  פועלת ללא גרעין שליטה. לפני כן חיים סבן החזיר לתאגיד הענק האצ'יסון מהונג קונג את מניות השליטה בחברה.

בשבוע שעבר הודיע דירקטוריון פרטנר כי החברה החליטה לבחון את מכלול האפשרויות העסקיות העומדות בפניה, לרבות הצעת הרכישה של HOT בסכום של 3.5 מיליארד שקל,

עוד הודיעה החברה כי היא בוחנת גם מהלך הפוך שבו תרכוש חברה אחרת, ובשבוע שעבר אף נפגשו בכירי החברה עם הנהלת גולן טלקום כדי לבחון רכישה . לפני כן גם סלקום הציעה  לקנות את גולן טלקום.