חדשות    

אדקור הישראלית תונפק בקנדה לפי שווי 75 מיליון שקל

אדקור, חברת טכנולגיית המודעות, תנפיק חמישית ממניתיה בטורונטו לפי שווי 75 מיליון שקל

ישראליות בקנדה זה לא רק קנאביס. חברת אדקור הישראללית , הפועלת בתחום הפרסום הטכנולוגי, הנפיקה כ-20% ממניותיה  בבורסה לחברות יזמיות של טורונטו לפי שווי של כ-75 מיליון שקל. החברה מעוניינת לגייס כ-15 מיליון שקל (4.15 מיליון דולר), כולל האופציות – ההנפקה תתבצע במהלך אירוע פתיחת המסחר של בורסות טורונטו  מישראל.

לפי התשקיף שפרסמה לקראת ההנפקה, החברה סבלה ב-2018 ירידה בהכנסות לכ-31 מיליון שקל, לעומת 36 מיליון שקל ב-2017. ה-EBITDAהשנתי המתואם עלה ל-10.5 מיליון שקל, מול 5.5 מיליון שקל בשנה קודמת.

לדברי בריל: "הקמתי את החברה לפני למעלה מ-12 שנים וזה מרגש לראות אותה מונפקת בבורסת טורונטו. ההנפקה תאפשר התרחבות החברה על ידי פתיחת סניפים נוספים ברחבי העולם, כאשר הראשון מביניהם ייפתח בקנדה, ונותן להנפקה חשיבות כפולה עבורנו". לגבי התוצאות העסקיות אמר בריל: "שנת 2018 הייתה מבחינתנו שנה פיננסית טובה, עם עלייה של כ-100% ב- EBITDAהמתואם. ועל פי תוצאות ראשוניות מהרבעון הראשון של 2019 אנו צופים שבשנה הזו תהיה עלייה הן בשורה העליונה והן בשורה התחתונה".

רוב פטרמן, סגן נשיא פיתוח עסקי גלובלי של קבוצת TMX, הבעלים של בורסות טורונטו, ויוסי בוקר, ראש פעילות הפיתוח העסקי של הבורסה בישראל, אמרו, כי בחרו ב-Adcore ADCORE לפתיחת המסחר של הבורסה מחוץ לקנדה, במטרה לחזק את הקשרים של טורונטו עם התעשייה בישראל. פטרמן אמר, כי "ישראל ממשיכה להוות מוקד מרכזי באסטרטגיית הצמיחה של הבורסה בטורונטו. זהו סבב ראשון של פתיחת המסחר בבורסה מחוץ לקנדה ומצפים לעשות זאת שוב".

חברת קנאביס ישראלית מתכוונת להנפיק בקנדה

היכן מחירי הנדן המנופחים ביותר? אוסטרליה, הונג קונג, קנדה ושבדיה