חדשות    

אוזניות נטענות מעצמן – יש דבר כזה?

הכירו את אוזניות JBL REFLECT Eternal – פרויקט מימון המונים לאוזניות הנטענות מהשמש 

כולנו מכירים את אוזניות האיירפודס – שהפכו לאוזניות האלחוטיות הפופולריות ביותר.  אבל מה אם היינו מגלים לכם שיש אוזניות המטעינות את עצמן? אוזניות שאתם לא צריכים לזכור להטעין,  אוזניות שתוכלו לסחוב לנסיעות ארוכות, אוזניות בלי צורך לדאוג?

זה מה שטוענת החברה JBL. החברה פתחה בקמפיין מימון לאוזניות JBL REFLECT Eternal שמטעינות את עצמן. איך זה עובד? לא מדובר בקסם. אותו פס שנמצא על הראש שלכם כשהאוזניות על האוזניים מהווה  פאנל סולארי קטן, שמשתמש בטכנולוגיית Exeger Powerfoyle ולכן מטעין את האוזניות בזמן שאתם בדרך לעבודה או יוצאים לפגישה.

כמה זמן דרוש? החברה טוענת ששעה וחצי שלכם בשמש מדי יום יסדרו לכם 68 שעות של האזנה, ושעתיים וחצי מדי יום כבר 168 שעות שימוש, כמעט אינסוף. הן עמידות למים (IPX4), ניתנות להפעלה עם עוזרת קולית והן של אחת החברות ששולטות בסאונד. ניתן לטעון את האוזניות גם על ידי טעינה סטנדרטית משקע USB. החברה טוענת שטעינה מהחשמל של 15 דקות תביא לכם שעתיים שימוש.

מה עוד יש בהן? חוץ מהפאנל הסולארי JBL Reflect הן אוזניות סטנדרטיות באופן יחסי, כאשר הן תומכות בהפעלה של העוזרות הקוליות Google Assistant של גוגל ו-Alexa של אמזון  עם תמיכה בטכנולוגיית ה-Ambient Aware ו- TalkThru של החברה, המאפשרות למשתמש לשמוע את הסביבה ולנהל שיחות עם אנשים ללא הצורך להוריד את האוזניות.

מחיר: 346 שקלים, לא כולל משלוח בישראל. מועד משלוח: אוקטובר 2020

לעמוד הקמפיין

איי-דיגיטל במבצעים לבלאק פריידי: הנחות על אוזניות סוני ורמקל נייד של בוס

האוזניות האחלוטיות של סוני – מה אומרות הביקורות