שוק ההון    

אופנהיימר ממשיכים להמליץ על רדוור

רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור

אופנהיימר משמרים  המלצת אאוטפריפורם במחיר יעד של 30 דולר לרדוור

לפי בית ההשקעות אופנהיימר, חברת רדוור (RDWR) פרסמה דוחות טובים, אך סיפקה תחזית נמוכה במעט מהצפי לרבעון הבא. התקדמות בפעילות החברה במגזר הטלקום, במיוחד באסיה, באה כנגד חולשה במגזר הארגוני והאטה בהזמנות מאירופה. החברה השיקה לאחרונה מספר מוצרים חדשים בתחומי הענן והסייבר, ולהערכתם ממוצבת היטב כדי להאיץ את קצב הצמיחה העתידי. אנו מעריכים כי התחזית ל-2019 הנה שמרנית ומותירה מקום להפתעה חיובית, ומשמרים את המלצתנו על Outperform עם מחיר יעד של 30דולר.

 "ברבעון הראשון 2019 הציגה רדוור הכנסות של 61.4 מיליון דולר, צמיחה שנתית נאה של 13%, עם רווח נקי של 0.18דולר למניה, מעל הקונצנזוס של 59.3 מיליון דולר ו-0.13דולר למניה. הרווח הגולמי עמד על 82.8% והשיעור הרווח התפעולי עלה לכ-12%, עליה של 961 נ"ב לעומת הרבעון המקביל. החברה ייצרה הרבעון תזרים מזומנים חיובי של 23.5 מיליון דולר, הגדילה את קופת המזומנים ל-420 מיליון דולר, 8.65דולר למניה (כשליש משווי שוק), ואישרה תכנית רכישה עצמית של מניותיה של כ-40 מיליון דולר.

 "בחלוקה הגיאוגרפית, אזורי אירופה ואסיה הציגו כל אחד צמיחה שנתית נאה של כ-21%, זאת לעומת צמיחה זעירה של 2% באזורי אמריקה. יחד עם זאת, הנהלת רדוור ציינה חולשה בהזמנות מאירופה, ובכך סיפקה תחזית נמוכה במעט מהצפוי לרבעון הבא (בין השאר, עקב הקדמת הכנסות בסך של 2 מיליון דולר לרבעון הראשון), אך שמרה את התחזית לשנת 2019 בעינה. בתמהיל הלקוחות, עיקר הצמיחה הגיעה ממגזר הטלקום, שרשם שיעור צמיחה שנתי מרשים של כ-44%, כאשר הכנסות ממגזר הארגוני הציגו האטה לשיעור צמיחה של 1%.

 "חברת רדוור ממשיכה להציג צמיחה חד-ספרתית גבוהה בפעילות הענן, עם צבר הזמנות של כ-160 מיליון דולר, צמיחה של 8%, המספק נראות עסקית גבוהה. בנוסף, החברה השיקה לאחרונה מספר מוצרים חדשים לשוק הענן (ShieldSquare, Cloud Workload Protection), ובכך ממוצבת היטב על מנת להאיץ את קצב הצמיחה העתידי, העומד כבר כעת מעל קצב הצמיחה של מתחרותיה. אנו מעריכים כי הרחבת הפרישה השיווקית של רדוור בעקבות השקת מוצרים חדשים והגדלת נתח שוק עשויה להוביל להגברת קצב הצמיחה לדו-ספרתי, בכך משמרים את המלצתנו Outperform עם מחיר יעד של 30דולר, בהתבסס על מכפיל מכירות EV/Sales של 3.8 לתחזית 2020, בהתאם לממוצע הענפי", סיכמו

באופנהיימר התחילו לסקר את חברת הסייבר תופין, בהמלצת Outperform

רדוור רכשה חברה הודית העוסקת בניטור בוטים