שוק ההון    

באופנהיימר התחילו לסקר את חברת הסייבר תופין, בהמלצת Outperform

אופנהיימר מתחילים לסקר את חברת הסייבר תופין במחיר יעד של 35 דולר בהמלצת אאוטפריפורם

אופנהיימר, חברת ההשקעות, מתחילים לסקר את חברת תופין (TUFN), ספקית פתרונות הסייבר, בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 35 דולר:. תופין, לפי אפנהיימר, מספקת טכנולוגיה חדשנית המאפשרת הטמעה, ניהול ובקרה של פתרונות אבטחת מידע במהירות וביעילות גבוהה. המעבר הגובר בקרב הארגונים למערכות הסייבר בענן מדגיש את חשיבות פתרונות האוטומציה ומהווה מנוע לצמיחה גבוהה לטווח הארוך. חברת תופין פונה לשוק גדול של למעלה מ-10 מיליארד דולר, כאשר בסיס לקוחותיה הנוכחי של כ-2000 ארגונים מונה כ-15% בלבד מרשימת Global 2000  ומותיר מקום רב להרחבת פרישתה השיווקית. באופנהיימר סבורים כי תופין עשויה להוות יעד לרכישה בעתיד.

 "השוק הגלובאלי הכולל של פתרונות אבטחת מידע וסייבר מוערך בכ-134.5 מיליארד דולר ב-2019 וצומח בקצב שנתי ממוצע של כ-8.6%. בשוק זה, פלח השוק הרלוונטי לתופין מוערך בכ-10.3 נמיליארד דולר, כולל כ-1.2 מיליארד דולר בתחום הענן הפרטי, כ-2.9 מיליארד דולר בתחום הענן הציבורי וכ-6.3 מיליארד דולר בתחום ה firewall הארגוני.

 "פתרונות הסייבר הנם בעלי חשיבות קריטית עבור הארגונים, כאשר העליה במספר פריצות לרשת לצד מידת מורכבות גבוהה במכלול הפתרונות מהווה אתגר משמעותי ללקוחות ארגוניים, הן מבחינת יכולת ניהול והן מבחינת ההוצאות. פתרונות תופין מאפשרים ללקוחותיה לנהל את מערכות הסייבר ביעילות רבה לצד קיצור זמני הטמעה נדרשים, הודות לכלי אוטומציה מתוחכמים בפתרונותיה SecureTrack, SecureChange ו SecureApp . לאחרונה השיקה החברה שני פתרונות חדשים Orca  ו Iris לשוק הענן הצומח.

 "חברת תופין הציגה בשנת 2018 צמיחה נאה של 32% בהכנסות, וצפויה להערכתנו להמשיך בקצב צמיחה גבוה מ-20% בשנים הקרובות. בשנת 2019 אנו צופים לחברה הכנסות של 106 מיליון דולר עם הפסד של (0.45דולר) למניה, בשנת 2020 – הכנסות של 134 מיליון דולר עם הפסד של (0.27דולר) למניה, ואילו ב-2021 – הכנסות של 170 מיליון דולר עם הפסד של (0.15דולר) למניה.

 "אנו מתחילים לסקר את מניית TUFN בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 35 דולר, בהתבסס על מכפיל מכירות של 7 לתחזית 2021, בהתאם לממוצע בענף הסייבר. מניית TUFN נסחרת כעת במכפיל נמוך יחסית של 4 לתחזית מכירות 2021, ובכך מהווה לדעתנו הזדמנות אטרקטיבית הן מבחינת פוטנציאל צמיחה עתידי והן כיעד פוטנציאלי לרכישה, לאור הגברת פעילות M&A בענף הסייבר", סיכמו.

אופנהיימר משמרים את ההמלצה על נייס ומעלים את מחיר היעד ל-145 דולר

אופנהיימר ממליצים על שירותי הבריאות בארצות הברית