שוק ההון    

אופנהיימר משמרים את ההמלצה על נייס ומעלים את מחיר היעד ל-145 דולר

אופנהיימר משמרים את ההמלצה על נייס על אאוטפריפורם ומעלים את מחיר היעד ל-145 דולר

באופנהיימר בונים על נייס. בעקבות הכנס השנתי Interactions 2019 של נייס, העוסקת במחשוב ענן וניתוח נתונים, בבית ההשקעות אופנהיימר משמרים את המלצתם לחברה על Outperform ומעלים את מחיר היעד ל-145 דולר מ-125דדולר. בכנס הציגה הנהלת נייס את שוק היעד הצפוי לפתרונותיה בעוד חמש שנים בסך של כ-16 מיליארד דולר, הנחלק בין שוק היעד הצפוי של 12 מיליארד דולר עבור החטיבה הארגוניתבהשוואה לשוק הנוכחי של כ-7 מיליארד דולר  לבין שוק היעד הצפוי של 4 מיליארד דולר עבור החטיבה הפיננסיתכפול מהיקפו הנוכחי. הנהלת נייס צופה בעוד חמש שנים להגיע למחזור הכנסות של מעל 2 מיליארד דולר, עם שיעור רווח תפעולי של מעל 30%, כאשר למעלה ממחצית מהכנסותיה יגיעו בעתיד מתחום הענן.

 "בכנס NICE Interactions ציינה הנהלת נייס את היתרונות של שתי פלטפורמות חדשות: CXone לשוק הארגוני ו X-Sight לשוק השירותים הפיננסיים. בחטיבה הארגונית, ממנפת נייס את פתרון הענן CXone גם בקרב הארגונים הגדולים, ואילו בתחומי פעילותה המסורתיים בשוק ה-WFO ממשיכה להגדיל את נתח השוק ולהתרחב לאזורים גיאוגרפיים מחוץ לארה"ב (שוק שאחראי עדיין כ-70%-80% מסך הכנסות החברה). בחטיבה הפיננסית, נייס מתרחבת למוסדות פיננסיים קטנים ולסניפים, בנוסף לניצול הזדמנויות בשווקים נלווים, כגון קריפטו ופינטק", נכתב בהמלצה.

 "אחד ממנועי צמיחה חשובים עבור נייס הנו תחום הבינה המלאכותית (AI). החברה הטמיעה את כלי AI ב-25 סוגי פתרונותיה, ועדיין נמצאת בשיעור חדירה נמוך של 15%-20% לכל היותר, מצב שמותיר פוטנציאל להמשך צמיחה. אנו מעודדים מהתקדמות בעסקיה המגוונים של נייס, משיפור בשיעורי רווחיותה ובתזרים המזומנים, וצופים הגעה לרף הכנסות של 2 מיליארד דולר בשנים הקרובות. אנו משמרים את תחזיותינו לשנים 2019-2020 בעינן, מייסדים תחזית לשנת 2021, הכנסות של 1.83 מיליארד דולר עם רווח של 6.30דדולר למניה, ומשמרים את המלצת Outperform על מניית NICE, תוך העלאת מחיר יעד מ-125דדולר ל-145דדולר, בהתבסס על מכפיל 23 לתחזית הרווח לשנת 2021", סיכמו באופנהיימר.

אופנהיימר העלו את מחיר היעד לצק פוינט

האם נייס שווה 7.7 מיליארד דולר?