שוק ההון    

אופנהיימר מעלה את מחיר היעד לוורינט

דן בודנר, ורינט

באופנהיימר משמרים את המלצת Outperform למניית ורינט ומעלים את מחיר היעד מ-65 דולר ל-75 דולר.

בסקירה של בית ההשקות אופנהיימר ציינו כי חברת ורינט (VRNT)  – חברת הייטק שעוסקת באבטחה – ערכה  כנס אנליסטים שבו הציגה תכנית אסטרטגית ותחזית ארוכת טווח עבור החטיבה הארגונית Customer Engagement. חטיבה זו, האחראית על כ-65% מסך הכנסות ורינט, מציגה התקדמות בתחום הענן, וצפויה להשיג רווחיות גולמי של 80% ולהגיע להכנסות של כ-1.1 מיליארד דולר בעוד שלוש שנים. במקביל, החטיבה הביטחונית של ורינט ממשיכה במומנטום חיובי, תוך שיפור ברווחיות לאור הגדלת רכיב תוכנה בתמהיל המכירות. באופנהיימר משמרים את המלצת Outperform למניית VRNT ומעלים את מחיר היעד מ-65דולר ל-75דולר.

 חברת ורינט מציגה התקדמות במעבר לענן, תוף מינוף יכולות אנליטיקה ואוטומציה, המאפשרות ללקוחותיה שיפור בביצועים עסקיים. הנהלת החברה צופה כי תהליך זה יוביל להאצה בקצב הצמיחה של החטיבה הארגוניתCustomer Engagement ל-10% שנתית. תחזית ארוכת הטווח צופה לחטיבה זו הכנסות של כ-1.1 מיליארד דולר בעוד שלוש שנים (בהשוואה לכ-800 מיליון דולר בשנה שעברה), עם נתח של כ-40% מפעילות הענן (נתח של כ-20% בשנה שעברה) ונתח הכנסות חוזרות של כ-70%, זאת לצד עליה בשיעור ה EBITDA ל-30%.

לפי אופנהימר,  החטיבה הביטחונית של ורינט Cyber Intelligence נהנית גם היא מהתקדמות בתחומי ביג דאטה ומינוף טכנולוגיות ייחודיות שברשותה עבור גופי ביטחון לאומי, ביטחון פנים וסייבר. בכך, החטיבה צפויה להמשיך בצמיחה נאה, לצד שיפור בשיעורי הרווחיות בשל הקטנת נתח מכירות חומרה בתמהיל המכירות.

 חברת ורינט העלתה לאחרונה את תחזית ההכנסות לרבעון הראשון הפיסקלי (שהסתיים באפריל) ב-1%-2% לעומת הצפי הקודם של 315 מיליון דולר, וצפויה לפרסם את תוצאותיה בתאריך ה-29 במאי לאחר סגירת המסחר. באופנהיימר צופים דוחות טובים, ומשמרים את המלצתם על Outperform תוך העלאת מחיר יעד מ-65דולר ל-75דולר, בהתבסס על מכפיל 19 לתחזית רווח 2021 הפיסקלית (המסתיימת בינואר 2021 ומקבילה לשנת 2020 הקלנדרית). 

ורינט – האם המחיר עדיין אטרקטיבי?

ורינט בתוצאות טובות; התחזית ל-2019 – רווח של 3.5 דולר למניה והכנסות של 1.325 מיליארד דולר