שוק ההון    

אורביט – הרוויחה 580 אלף דולר ברבעון; צבר ההזמנות עלה ל-57 מיליון דולר

אורביט טכנולוג'יס, שבשליטת קרן פימי, העוסקת בתקשורת לוויינים, מערכות עקיבה ומערכות לניהול תקשורת ושמע במטוסים,  סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות בסך של כ-12.1 מיליון דולר, עלייה של 14% בהשוואה להכנסות של 10.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2017. את מאורביט נמסר כי העלייה בהכנסות מגיעה מכל תחומי הפעילות של החברה בדגש על גידול במכירת מערכות ניהול תקשורת ושמע במטוסים ובמכירת מערכות תקשורת לוויינים לפלטפורמות ניידות.

הרווח הנקי ברבעון השלישי של השנה הסתכם ב-579 אלף דולר, בהשוואה להפסד נקי של כ-1.31 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד.

באורביט ממשיכים לדווח על הסכמים אסטרטגיים עם לקוחות Tier-1 מהגדולים והמובילים בשוק התעופה העולמי ובשוק הצבאי וצבר ההזמנות של החברה הגיע לשיא של כ-57.5 מיליון דולר, בהשוואה לצבר של כ-43.7 מיליון דולר בסוף הרבעון המקביל אשתקד.  

הרווח הגולמי ברבעון השלישי של 2018 הסתכם ב-3.9 מיליון דולר (32.3% מסך ההכנסות), עלייה של כ-23% בהשוואה לרווח גולמי של כ-3.2 מיליון דולר (30% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווחיות הגולמית נובע, בין היתר, גם מביצוע פרויקטים משמעותיים יותר בשווקים בהם שיעורי הרווחיות גבוהים יותר.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2018 הסתכם ב-712 אלף דולר, לעומת הפסד תפעולי של 1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של אורביט בתשעת החודשים הראשונים של 2018 הסתכם בכ-833 אלפי דולר בהשוואה להפסד תפעולי של כ-1.8 מיליון דולר בתקופה המקבילה.

בן ויינברגר, מנכ"ל אורביט, אמר בהתייחסו לתוצאות: "השווקים שאורביט פועלת בהם גדלים בקצב מואץ עקב גידול בביקוש ושינויים טכנולוגיים מהותיים. לאורביט יתרונות יחסיים מובהקים ואנו פועלים לחיזוק הקשרים האסטרטגיים ומימוש הפוטנציאל כפי שמתחילים לראות  בגידול בצבר ההזמנות".

אורביט היא ספקית גלובלית של מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות חיוניות  (Mission-Critical) ומסחריות עבור יישומים בים, ביבשה, באוויר ובחלל. פתרונות החברה מותאמים לשווקים מסחריים, אזרחיים וביטחוניים. מגוון מוצרי החברה כוללים מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה, מערכות לניהול תקשורת ומערכות לתצפיות מהחלל, מוטמעים באלפי פלטפורמות ימיות, מוטסות וקרקעיות בעולם.

לקוחות החברה כוללים למעלה מ- 20 ציים ימיים מובילים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים כגון: איירבוס, בואינג, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גרומן ורוקוול קולינס, ספקי שירותי תקשורת כגון: סלקס, טלספאציו, יוטלסאט, ניוסאט, גילת והאריס קאפרוק, ארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנויות חלל אירופאיות וארגונים ביטחוניים וממשלתיים.

אורביט עברה לרווח; ה-EBITDA הסתכם ב-1.25 מיליון דולר

אורביט קיבלה הזמנה נוספת למערכת לווינית ימית ב-12 מיליון שקל

אורביט זכתה בהסכם בהיקף של 109 מיליון שקל עם חיל האוויר האמריקאי