חדשות    

אושרה הקמת משולש הבורסה – שלושה מגדלי תעסוקה ומגורים

משולש הבורסה. הדמיה ישר אדריכלים

התוכנית היא לשני מגדלי משרדים בני 50 קומות ומגדל בן 60 קומות הכולל מעונות סטודנטים, ו-400 יחידות דיור למגורים

אושרה תוכנית "משולש הבורסה", להקמת שלושה מגדלי תעסוקה ומגורים חדשים בחלק הצפון מערבי של מתחם הבורסה ברמת גן. התוכנית היא לשני מגדלי משרדים בני 50 קומות ומגדל בן 60 קומות הכולל מעונות סטודנטים, ו-400 יחידות דיור למגורים להשכרה ארוכת טווח.

הבניינים יוקמו על מגרש בשטח 16 דונם, שבבעלות רשות מקרקעי ישראל ונתיבי איילון,ברחוב מנחם בגין 37 ברמת גן,.

בתוכנית יהיו 900 חניות תת קרקעיות, 600 מהן ינוהלו כחניון ציבורי לטובת הפרויקט, ו-300 חניות יוקצו לחניון ציבורי מתחת לרחוב בגין.  בין המתנגדים הייתה דווקא חברת דירה להשכיר שדרשה להגדיל את מספר החניות בפרויקט, כדי להגדיל פוטנציאל המכירה שלו. בוועדה המחוזית החליטו לדחות את ההתנגדות,  כי מיקום הפרויקט נמצא בסמוך לצירי תנועה מרכזיים, ובאזור מערכת הסעת המונים הכוללת תחנה של רכבת ישראל ותחנה עתידית של הקו האדום של הרכבת הקלה.

עוד הסבירו בוועדה המחוזית כי אחת המטרות בתוכנית ועירוב השימושים בה, היא לייצר מוקדי תעסוקה, מסחר ומגורים פעילים בכל שעות היממה.

את התוכנית ערך משרד ישר אדריכלים.

יור"ר דירה להשכיר, אודי אדמתי, ציין כי התוכנית תהנה מנגישות מרבית לתחנת רכבת תל אביב מרכז ולתחנת הרכבת הקלה המוקמת בימים אלה.

מנכ"ל דירה להשכיר, יאיר טל, מסר כי "מדובר בתוכנית גדולה ומשמעותית שנערכה, תוכננה ותשווק ביוזמת דירה להשכיר והופכת חניון לרכבים למתחם מגורים ותעסוקה פעיל ותוסס לכל אורך היום. התוכנית תאפשר למאות משפחות צעירות לשכור דירה בתנאי שכירות הוגנים ויציבים לטווח ארוך, בטבורה של המדינה, בלב אזור הביקוש, בין תל אביב לרמת גן ובצמידות למערכות הסעת המונים".

שכונת הלל, רמת גן – תעודת זהות