חדשות    

איך לבחור סלולרי לילדים

עם תחילת הלימודים רבים מהתלמידים רוצים טלפון סלולרי ומעטים ההורים שמסרבים, כי בניגוד לפעם ההורים היום לא רוצים שהילד יהיה דקה בלי השגחה. כך שבכל מקרה רבים ההורים שבוחרים סלולרי לילד. אבל איך לבחור?

הרבה בוחרים להביא לילד את הטלפון הישן שלהם. עם זאת, הרבה פעמים הטלפון מיושן ולא מתוחזק היטב או גדול מדי לילד. לכן יש דברים חשובים שצריך לשים אליהם לב.

דגשים כלליים

בראש ובראשונה חשוב הגודל, טלפון גדול מדי עלול להחליק לילדים קטנים  מהידיים. וכך להישבר או לפחות להינזק. לכן כדאי לבחור טלפונים צרים וקצרים. זו גם הסיבה שצריך מיגון איכותי. הטלפון של ילדיכם ייפול הרבה יותר מהטלפון שלכם. לכן גן בחרו מיגון הכולל כיסוי איכותי, אפשר בהדפס שהילד יאהב.

הרבה ילדים מעדיפים את הטלפונים החדשים והיקרים שעולים אלפי שקלים בגלל המותג, אבל מה כבר ילד יעשה בטלפון כזה? העדיפו את הטלפונים הזולים והפשוטים המתאימים לשימוש של ילדים.

חשוב מאוד להסביר לילד מה מותר לו לעשות, עם מי לדבר, מה מותר לו לשלוח ומה אסור וכן נסו לגרום לו לעדכן אתכם בכל פעולה. ודאי הזהירו אותו משיימינג ומהתעללות בילדים. אפשר גם לחפש טלפונים שיש בהם משחקי למידה כיפיים.

נטרו את המכשיר. היום אפשר בכל מכשיר באמצעות אפליקציה מוובנית להגביל זמן שימוש. כל מה שצריך לעשות הוא להפעיל את הניטור באמצעות ההגדרות. נוסף לאפליקציות המובנות יש אפליקציות להורדה המגנות על הילדים. ראו כאן.

טלפונים סלולריים מומלצים

Xiaomi Redmi 6A 16GB

355 שקל

טלפון משולב ספינר – סלולרי פשוט עם רדיו, בלוטות’, משחקים, לוח שנה, נגן מוזיקה ואף תומך ב-2 כרטיסי סים

170 שקל

Nokia 105 2017

115 שקל

אך לא תומך ברשתות רמי לוי ופלאפון

מחשבים עם מסך מגע – יתרונות וחסרונות

אנטנות סלולריות, האם מסוכן ואיך יודעים איפה הן?

כמה באמת עולה טלפון סלולרי בתשלומים