תוכן ממומן    

איך להפיק את מקסימום הרווח מנכסים דיגיטליים?

קרדיט: pixabay

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר על אפשרויות ההשקעה והטיפוח של נכסים דיגיטליים. אתר, דומיין, בלוג חזק או סושיאל שמביא פניות – הם כבר לא משהו שרק יודעי חן מבינים בהם אלא דרך לשדרג את תלוש המשכורת שלכם בסוף כל חודש. אז איך תפיקו את הרווח המקסימלי מהנכסים הדיגיטליים שלכם? כל מה שאתם פשוט חייבים לדעת בכתבה הבאה.

יצירת תוכן שמעניין אנשים

כולם יודעים שהתוכן הוא המלך, אבל איך מייצרים עוד ממנו? פשוט בוחרים במשהו שאתם מבינים בו ויש לכם תשוקה ללמוד עליו. אם אתם אוהבים לנסוע לחו"ל ותמיד מנצחים את המחירים של חברות התעופה – אתם יכולים לכתוב על כך ולמשוך אלפי ישראלים אל תוך האתר שלכם. להבדיל אם אתם נהדרים מול מצלמה ומכירים כל טרנד – אתם יכולים להתפתח כאושיות רשת ולעשות סכומים נאים.

בחירת תוכנית השותפים המתאימה לכם

אם כבר יש לכם אתר ויש לא מעט כניסות אליו – פשוט הירשמו לאחת מתוכניות השותפים ותתחילו לגזור קופון. כיום יש ברשת מגוון של תוכניות ובהרשמה פשוטה אתם יכולים לפרסם מוצרים שלהם באתר שלכם ולגזור קופון על כל לקוח שהגיע דרך האתר שלכם. חשוב רק לבחור בתוכנית אשר עובדת עם אתרים אשר משיקים לתחום העיסוק של אתרכם.

תחזוקה של חשבון יוטיוב רווחי

לא הרבה יודעים זאת, אך יוטיוב משלמת לא רע ליוצרים המובילים שלה. למעשה, אם יש לכם ערוץ אשר צופים בו עשרות אלפי אנשים בכל חודש, אתם יכולים להכניס סכומים נחמדים למדי. העניין הוא שתצריך לתחזק אותו באופן קבוע: להעלות חומרים מקוריים, להשקיע בתוכן שהגולשים אוהבים ולהשתדל לענות לתגובות (גם אלו שפחות מפרגנות).

טיפוח של קהילה בפייסבוק ויצירת כוח קנייה

עמודי פייסבוק רבים הפכו לעסקים מצליחים גם בעולם האמיתי. עמודים כגון מאמצחיק או אבא פגום, מכניסים לא מעט כסף ליוצרים שלהם. ברשת יש גם קבוצות קנייה משותפות אשר מאפשרות לרכוש מוצרים שווים במחירים זולים יותר – בזכות כוח קנייה גדול יותר. מה המשותף לכולם? הם מעניקים ערך של ממש לחברי הקהילה ולעיתים גם חוסכים בכסף.

בניית אתר וקורסים דיגיטליים שמכניסים כסף

מאמינים שיש לכם ערך ששווה כסף? כדאי שתבנו אתר, בצעו לו קידום בגוגל עם חברת קידום אתרים מובילה ותתחילו למכור קורסים דיגיטליים. שימו לב שאת הקורסים או השיעורים הראשוניים אתם תיאלצו לחלק בחינם כדי שיכירו אתכם אך לאחר שתהיו אוטוריטה בתחום – אתם תוכלו ליהנות מהכנסה פסיבית ברמה גבוהה. ולא פחות חשוב, לעזור לאנשים על הדרך.

לסיכום: בעוד שבשוק הנדל"ן יש עליית מחירים מטורפת, כל אחד יכול להכניס סכום יפה מנכסים דיגיטליים. בכדי שגם אתם תפיקו מהם את המקסימום, חשוב לטפח אותם, לקדם אותם וליצור קהילה מסביבם. בצלחה!