איך להתקבל לעבודה שתמיד חלמתם עליה
תוכן ממומן    

איך להתקבל לעבודה שתמיד חלמתם עליה

מחפשים עבודה חדשה, או מתחילים לחשוב על חיפוש עבודה מתגמלת ומאתגרת יותר? לפעמים חיפוש עבודה יכול להרגיש כתהליך מדכא ומכריע, במיוחד אם אתם צריכים את העבודה מיד. לעתים קרובות זה מרגיש כאילו יש יותר מדי מה לעשות בזמן מוגבל מאוד. אחת הדרכים לנהל את הלחץ הזה ולשפר את חיפוש העבודה שלכם, היא לפרק את התהליך לשלבים קטנים וניתנים לניהול. פעולה זו יכולה לעזור לכם להרגיש שהשלמתם חלק קטן מהחיפוש שלכם, בכל יום ותתקדמו בצורה איטית ויציבה לעבר המטרה שלכם. למצוא עבודה שאתם רוצים לעשות, ובמקום העבודה שאתם רוצים להיות בו.

טיפים שיעזרו לכם להשיג את משרת חלומותיכם

כעת נפנה למספר טיפים אשר יעזרו לכם לצלוח ראיונות עבודה וכמה טיפים איך לכתוב קורות חיים , שיעזרו לכם להיות מוזמנים לראיון העבודה מלכתחילה.

  • השקיעו בכתיבת קורות החיים– מומלץ להשקיע זמן, מחשבה ואנרגיה בכתיבת קורות החיים שלכם, ולסדר בפורמט קורות חיים, אשר יתאים לעבודת החלומות שלכם. במקרים של משרות נחשקות במיוחד, מומלץ אפילו לפנות לאנשי מקצוע כמו אנשי תוכן – תרגום / כותב תוכן מקצועי שיעזרו לכם לבנות את התבנית קורות החיים שלכם.
  • הגיעו רגועים ונינוחים לראיון העבודה– לפני כל ראיון עבודה חשוב, מומלץ לישון היטב בלילה שלפני, לאכול בבוקר. ולהתכונן ברמה המנטאלית לראיון העבודה שלכם. זאת על מנת שתוכלו להקרין על המראיינים שלכם, תדמית של אנשים מחושבים, ממוקדים וחדים.
  • למדו כל מה שניתן לדעת על מקום העבודה והמשרה שלכם– אם אתם מעוניינים להתקבל למשרה יוקרתית, כמו למשל מהנדס או מהנדס חשמל בחברת היי טק. מומלץ לקרוא ולחקור את רשת האינטרנט, עבור כל מידע שיכול לעזור לכם. וליצור את הרושם שהמשרה עניינה אתכם מספיק על מנת לעשות שיעורי בית לפני שהגעתם לראיון. זה תמיד יכול להיות מאוד מרשים להראות למראיין שלכם, כמה אתם בקיאים במטרות והפרויקטים של החברה, אליה אתם רוצים להתקבל.

השגת עבודת החלומות שלכם דורשת הרבה מודעות עצמית, התמדה ויצירתיות

כדי למצוא את עבודת החלומות שלכם, אתם צריכים להעריך את עצמכם. מה הכי משמח אתכם בסביבת העבודה? ערכו רשימה של כל הדרישות של העבודה האידיאלית שלכם. מדובר על דרישות ספציפיות לתפקוד העבודה, מיקום, תרבות העבודה, שעות עבודה והמשכורת.
זה החלום שלכם, אז הרשו לעצמכם להיות מפורטים ככל האפשר.

שלבים בהשגת משרת חלומותיכם

כעת נפנה לסקור שישה שלבים, אשר יעזרו לכם לפרק את תהליך השגת משרת החלומות שלכם. בצורה היעילה ביותר.
שלב 1- בניית קורות חיים ספציפיים לקריירה. לבסס את קורות החיים שלכם על המשרה שאליה אתם מגישים מועמדות. תוך כדי התחשבות בסוג המשרה לפורמט קורות החיים שלכם.
שלב 2- כתבו מכתב מקדים המותאם למקום העבודה המיוחל. השתמשו בהתלהבות, הסבירו את הכישורים והניסיון הרלוונטיים שלכם, ועובדות על העסק. במידה ואתם לא בטוחים בכישורי הכתבה שלכם כדאי לשקול שימוש בחברת כתיבת תוכן מקצועי.
שלב 3- צרו נוכחות מקוונת עם שמכם המלא. צרו אתר מקצועי המכיל את תיק העבודות, קורות החיים וכל החומר הרלוונטי לתחום שלכם.
שלב 4- מקדו את חיפוש העבודה שלכם בקריירה שבה אתם באמת מעוניינים. אין צורך להגיש מועמדות למשרות שאינן עונות על הדרישות שלכם. ככל שתשקיעו יותר מאמץ בהגשת מועמדות למשרות שאתם באמת נלהבים מהן, כך גדל הסיכוי לקבל את המשרה הזו.
שלב 5- התחברו והגדילו את רשת הנטוורקינג שלכם. הצטרפו למנהיגות מקומית ומועדונים ספציפיים לתעשייה, אפילו באמצעות קבוצות פייסבוק ואינסטגרם. רוב המגייסים החדשים בחברות הגדולות מגיעים מהפניות.
שלב 6- מעקב שבועי לאחר הגשת הבקשה. שמרו על רמה גבוהה של התלהבות ועניין. ואותתו למעסיקים העתידיים שלכם, שהם אינם עוד חברה אלה מטרה של ממש בפניכם.