עסקים קטנים    

איפה נמצא אינטרנט בחו"ל

מעודכן ל-08/2019

לבעלי עסקים רבים גם החופשה שלהם אינה חופשה והם ממשיכים לעבוד גם בטיול. היום כבר אי אפשר לעבוד בלי אינטרנט, ולכן חיוני שנמצא את המקומות והאפשרויות שבהם גולשים בחינם.

אינטרנט אלחוטי 

כיום בעולם בבתי קפה, בתחנות דלק, במויזאונים וכד'  נמצא חיבור אינטרנט חינמי. יש ערים שלמות שבהן יש מרכזים שבהם אפשר להתחבר לאינטרנט בחינם. בבתי מלון, לעומת זאת, לעתים השירות בתשלום. ייתכן גם שיהיה רק זמין בשטחי המלון ולא בשטחי החדרים. במקרה שאתם לא רוצים להיתקע בלי אינטרנט אפשר לדאוג לחיבור סלולרי, אבל הביאו בחשבון שהחבילה מוגבלת בזמן, בנפח גלישב ובתשלום שלכם, כך שבכל זאת יכול להיות שתיתקעו בלי אינטרנט. חבילה ללא הגבלה תוסיף לכם 150-299 שקל לחשבון הסלולרי.

סים מקומי

אפשרות אחרת וזולה מבין האפשרויות בתשלום היא סים מקומי. זו האפשרות שאומנם זולה יותר אבל גם נוחה פחות. אתם צריכים לאתר את המקומות שמוכרים אותו וגם לוותר על מספר הטלפון שלכם. לרוב כדאי לרכוש את הסים כבר בשדה התעופה של מדינת היעד. מקומות אחרים הם קיוסקים, חנויות פארם או חברות להשכרת הרכב. עלות של סים מקומי 1-20 דולר. בחלק מהמדינות תצטרכו להציג דרכון כדי לקנות סים.

מה חבילות הגלישה הזולות

אם אתם נוסעים  לחו"ל, חבילת גלישה אומנם יקרה יותר אבל חוסכת את ההתבררות בקניית סים, לא תצטרכו להזין פרטים חדשים וסיסמאות. אז כך שמשלמים עבור הנוחות. אלו המחירים:

פלאפון 149-299 שקל

הוט מובייל 199-349 שקל

we4g  מ-49 שקל ל-10 עד 229 שקל ל-30 יום

 רמי לוי 139 שקל ל-14 יום עד 199 שקל ל-21 יום. לחבילה 12 גיגה 209 שקל או 20 שקל לכל יום לחבילה של 150 מגה

פרטנר מ-99 שקל ליומיים עד חבילת עסקים של חצי שנה ב-899 שקל

גולן – כל החבילות ל-14 יום. מ-99 שקל לג'יגה, עד 199 שקל ל-5 גי'גה

סלקום – 199 עד 289 בהתאם לנפח חבילת הגלישה ולאורכה

012 – 99-299 שקל

019- 59-229 שקל, בהתאם לנפח החבילה ולאורכה

 

אפליקציות

אחת האלפליקציות המוכרות היא אפליקציית VPN שבה  אפשר לגלוש במקומות שאסורים במקומות אחרים כמו סין וגם לצפות בתוכניות טלוויזיה שחסומות לצפייה אינטרנטית מחוץ לגבולות ישראל.
האפליקציה Datally  של גוגל מציגה בגרף ידידותי מידע לגבי ניצול חבילת הדאטה, מציגה בפני המשתמשים מהן האפליקציות שזוללות הכי הרבה דאטה ומונעת מאפליקציות בזבזניות לרוץ ברקע.

טיפים

מומלץ לבדוק קודם מה אפשרויות הגלישה באזורים שבהם אתם נמצאים. כך לא תצטרכו לא סים ולא חבילת גלישה. אם רכשתם חבילת גלישה, זכרו שאתם מוגבלים הן בזמן והן בנפל גלישה, לכן סגרו אפליקציות בזבזניות והכינו תוכנית חלופית אם זמן השהייה שלכם ארוך מהחבילה שהזמנתם.

מהו נכס דיגיטלי והאם הוא נכס מניב

איך לסדר תמונות ב-Gallery בלי חיבור לאינטרנט – גו גלרי

חוויה בשחקים – כל מה שרציתם לדעת על טיסה בכדור פורח