מובייל וגאדג'טים    

איך לסדר תמונות ב-Gallery בלי חיבור לאינטרנט – גו גלרי

גוגל השיקה אפליקציה המאפשרת לערוך תמונות במצב לא מקוון. האפליקציה מיועדת בעיקר למכשירים זולים ולמדינות עולם שלישי שבהן הרשתות לעתים קרובות לא זמינות, אבל יכולות גם להתאים לכם בנסיעה בתחבורה ציבורית, בטיול או בכל מקרה שנתקעתם בלי רשת

גוגל השיקה אפליקציית תמונות חדשה המספקת חלק מהאפשרויות של אפליקציית גוגל פוטוס גם ללא חיבור קיים לאינטרנט.האפליצקציה נקראת גו גלרי – go gllaey – והיא הושקה באירוע שנתי שבו היא מספרת על  מוצרים ושירותים חדשים עבור תושבי ניגריה ואפריקה.

גלרי גו היא אפליקציית תמונות  המיועדת  בינתיים למשתמשי אנדרואיד בלבד ומשתמשת בלמידת המכונה שכבר בוצעה בגוגל  פוטוס עם חיבור לאינטנרנט. כך האפליקציה יכולה לבחון את התמונות שצולמו עם הסמארטפון ולמיינן באופן אוטומטי.  אלא שהאפליקציה החדשה מבצעת את כל האפשרויות ללא חיבור לרשת האינטרנט, כך שכל המיונים והאלבומים יישמרו על המכשיר שלכם בלבד ולא בכלים המקוונים המחוברים לגוגל.

אפשר גם ללא חיבור לאינטרנט ליצור תיקיות ייעודיות שבהן תוכלו לסדר את התמונות שלכם מהגלריה המקומית על הסמארטפון באופן ידני, ואם תרצו להעביר את התמונות למכשיר אחר. החברה מספקת כרטיסים ייעודיים עבור זה – SD. אפליקציית גלרי גו מאפשרת גם יכולות עריכה בסיסיות הכוללות תיקון אוטומטי של תמונה, החלת פילטרים מגוונים ואפשרויות לחיתוך וסיבוב של התמונות שצילמתם.

בכדי לא להכביד י על המעבד או הסוללה, מבוצעים חישובים אלו במהלך הלילה כאשר המכשיר איננו בשימוש ומחובר למטען. נפח האפליקציה עומד על 10 מגה-בייט בלבד, והיא מיועדת למכשירים המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 8.1 (אוריאו) ומעלה

אם יש לכם מכשיר אנדרואיד, תוכלו להוריד את גלרי גו מחנות האפליקציות של גוגל  – גוגל פיי. התגלה שיש עוד אפליקציה בשם זה, לכן יש לבחור את האפליקציה שהמפתחת שלה היא גוגל.להורדה.

טינדר רוצה לעזוב את גוגל פליי

דף עסקי בגוגל – איך עושים את זה?

גוגל שופינג – מה זה , האם כדאי לפרסם והאם כדאי לקונה