חדשות    

טינדר רוצה לעזוב את גוגל פליי

טינדר לא רוצה לשלם עמלות לגוגל ומעוניינת להפיץ את האפליקציה מחות לחנות של הגוגל. בכך היא מצטרפת גם לאפיק גיימס, יצרנית פורטנייט, שהודיעה השנה על מהלך דומה, שלפיו לא תשלם עמלה על כל רכישה.

על פי דיווח בבלומברג, גם חברת מאצ' גרופ, הבעלים של טינדר, רוצה לעודד את המשתמשים המשלמים שלה להזין את פרטי האשראי שלהם ישירות למערכת שלה, במקום לשלם דרך הגוגל פליי. עם זאת, האפליקציה עדיין מאפשרת לשלם דרך גוגל פליי.

החיסכון של מהלך כזה הוא 30% מדמי העמלה שגובה גוגל. טינדר גובה תשלום בשירותי הפרימיום שלה, טינדר גולד וטינדר פלוס.   ב-2018 לבדה הכניסה האפליקציה יותר מ-800 מיליון דולר,כך שהיא יכולה לחסוך עשרות מיליוני דולרים בשנה.

הבעיה שטינדר צפויה להיתקל בה היא שגוגל מחייבת שכל התשלומים ייעשו דרך הפלטפורמה של גוגל, להבדיל מפורטנייט היא לא ביטלה את האפשרות להורדה באפליקציית גוגל. עם זאת קיימים מספר מקרים חריגים, שבהם גוגל מאפשרת גבייה מחוץ לגוגל פליי, בהם למשל שירותים.השאלה אם גוגל תסכים לראות בטינדר חברת שירותים. בתגובה לתלונות ומאבקים של מפתחות האפליקציות והשירותים השונים,  בהן ספוטיפיי ונטפליקס, הודיעו הן אפל והן גוגל על הורדת העמלה למינויים שנתיים ל-15 אחוז במקום 30 אחוז. אצל גוגל המצב קשה יותר, כיוון שקל יותר להקים חנויות אפליקציות חיצוניות באנדרואיד. אם עוד חברות יצטרפו למהלך כזה, זו תהיה נגיסה בהכנסה משמעותית של גוגל.

טינדר  היא אפליקציה סלולרית מבוססת מיקום שפותחה על ידי חברת IAC. האפליקציה מאפשרת לשני משתמשים לתקשר זה עם זה, אם הם מצאו עניין זה בזה. השימוש הנפוץ ביותר באפליקציה הוא לצורך מטרות רומנטיות ומיניות. פרופיל המשתמש באפליקציה מבוסס על חשבון הפייסבוק או ה-Spotify של המשתמש. הפרופיל כולל את תמונותיו של המשתמש, גיל ונתונים בסיסיים נוספים. משתמשים יכולים לבחור את טווח המרחק והגיל, שבו הם מעוניינים למצוא משתמשים אחרים.

מהן האפליקציות הכי מכניסות ל-2018

אלפבית של גוגל מרחיבה את שירות הרחפנים גם לאירופה

התקן החדש של גוגל שיחליף SMS